PDA

Volledige versie bekijken : [ Fixed ] vermist! Tutorial

Stuf
%Europe/Berlin %997 %2005, 00:56
als je in de tutorial sectie op "beginnen met actionscripting" klikt dan staat daar alleen de scaling tutorial van mij.. terwijl mn easing tutorial er ook moet staan..

via mn signature kun je er wel komen.. maar dat is nu de enigste manier om er te komen..

kan dit opgelost worden..?

alvast bedankt..

Dauntless
%Europe/Berlin %999 %2005, 00:58
Bestaat die scaling tutorial al van toen hij op de vorige FlashFocus (nu dus flashfiles) site stond?

Stuf
%Europe/Berlin %458 %2005, 12:00
Bestaat die scaling tutorial al van toen hij op de vorige FlashFocus (nu dus flashfiles) site stond?

Nee..
allebei zijn ze pas gemaakt..

Roenes
%Europe/Berlin %497 %2005, 12:56
Dan staat ie waarschijnlijk helemaal onderaan het forum in de tijdelijke tut sectie :)

Stuf
%Europe/Berlin %644 %2005, 16:27
Daar stond ie ook.. maar is daar nu verdwenen..
heb ook al gekeken of ie mss verplaatst is naar de "normale" tutsectie.. maar daar staat ie ook niet bij..

Dauntless
%Europe/Berlin %700 %2005, 17:48
Stuf, er is ergens iets duisters misgegaan... Kan je even een nieuwe topic aanmaken bij de Tutorials? (Je kan gewoon je tekst uit die vorige kopiëren.).

Stuf
%Europe/Berlin %719 %2005, 18:16
ok..

Ik heb hm opnieuw geplaatst.. hij moet nu nog alleen nog door jullie worden goed gekeurd..

bedankt voor de moeite..

Dauntless
%Europe/Berlin %722 %2005, 18:20
bedankt voor de moeite..
Sorry voor het ongemak ;)

Jorim
%Europe/Berlin %686 %2005, 17:28
Stuf, heb jij de link naar je 'oude' easing tutorial nog? Ik wil even verder uitzoeken wat er nu verkeerd is gegaan :)

Dauntless
%Europe/Berlin %686 %2005, 17:29
Staat onder z'n posts :)

Jorim
%Europe/Berlin %689 %2005, 17:33
Onderaan de tutorials-forum staan de "Weergave-opties". Als je daar kiest voor "Vanaf: Begin" en dan de "Onderwerpen Laat Zien" staat daar toch gewoon de Easing tutorial van een maand oud ?? (zo dus (http://www.flashfocus.nl/forum/forumdisplay.php?s=&f=68&page=1&pp=25&sort=lastpost&order=desc&daysprune=-1))

Dauntless
%Europe/Berlin %691 %2005, 17:35
Maar waarom staat hij er niet bij als je die dingen niet doet? :s

Jorim
%Europe/Berlin %693 %2005, 17:38
Omdat hij alleen de topics van de laatste maand weergeeft! Ga naar je Gebruikers CP (http://www.flashfocus.nl/forum/profile.php?do=editoptions) | Opties voor Onderwerp Weergave | Toon alle onderwerpen.

Daarna staan alle forums goed ingesteld en raak je nooit meer topics kwijt!

Stuf
%Europe/Berlin %914 %2005, 22:56
hey... sorry voor de late reactie..
Ik dacht namelijk dat het probleem was opgelost..
Maar ik zie hm nu wel.. dat "toon alle onderwerpen" heeft het hm geflikt...

bedankt voor de moeite....!

Jorim
%Europe/Berlin %937 %2005, 23:29
No problemo :D

Roenes
%Europe/Berlin %937 %2005, 23:30
Maar die toon alle onderwerpen telt toch voor ieder subfora? Das ook lekker dan. Ga je in AS hulp kijken, staat er een lijstje met 80 nummers voor al die pagina's. Dat wordt ook steeds langer en langer ;)

Maar dat zal toch wel weg zijn als de "echte" secties weer naar behoren werken? :)