PDA

Volledige versie bekijken : Synchroon geluid na exporteren in AE

Stef
%Europe/Berlin %740 %2005, 18:45
Ik zit met een probleem!
Ik heb een animatie in Flash gemaakt, met geluid eronder dat helemaal perfect synchroon loopt met het beeld.
Wanneer ik echter van de animatie een PNG sequence maak en het geluid apart opsla (.wav) en vervolgens beeld en geluid bij elkaar voeg in After Effects, dan klopt er helemaal niks meer van het geluid onder het beeld. Niks loopt synchroon meer, wie-o-wie weet hier een oplossing voor?

Het zou perfect zijn als ik beeld en geluid in 1 formaat kon exporteren... zoals bijvoorbeeld Quicktime. Dit werkt helaas niet, omdat ik niet naar .mov kan exporteren op een of andere manier (op 3 PC's getest).

Verder heb ik ook al de frame rate in zowel Flash als AE gecheckt, beide op 25 frames per sec. (voor TV).

Als iemand hier de oplossing voor weet? HEEL GRAAG! :)

Fatty Owl
%Europe/Berlin %790 %2005, 19:58
voor het begin weet ik niets, maar films hebben 24fps en niet 25;)

papirosn
%Europe/Berlin %810 %2005, 20:26
En TV 25 fps!!!!

Stef
%Europe/Berlin %366 %2005, 09:48
voor het begin weet ik niets, maar films hebben 24fps en niet 25;)
Daarom heb ik er ook bijgezet dat het voor TV is... en dat is toch echt 25fps.

@ Fluring Lifes - zou inderdaad een mooie tijdelijke oplossing zijn. Maar omdat ik dagelijks hiermee te maken heb/krijg, is dit niet echt efficient om elke keer grote bestanden naar een ander te sturen. Toch bedankt voor je reactie!

Stef
%Europe/Berlin %703 %2005, 17:53
Voor mensen die ooit nog last van hetzelfde probleem krijgen?
Ik heb een oplossing gevonden:

* In Flash exporteren als een geluidloze .avi
* Het geluid exporteren als .wav

In After Effects importeren en voila! Het geluid loopt gelijk aan het beeld... zoals het hoort ;)!

Woutzzz
%Europe/Berlin %719 %2005, 18:15
Kan je ons laten zien wat het resultaat is?

Stef
%Europe/Berlin %924 %2005, 23:11
Ik heb helaas geen server om mn werk op te gooien!
Binnenkort :)