Volledige versie bekijken : 3 Nieuwe Ontwerpen
noStyleDesign
%Europe/Berlin %513 %2006, 13:19
yoo peeps, alweer een tijdje niets gepost dus bij deze :
http://www.nostyledesign.nl/fresh copy.jpg
http://www.nostyledesign.nl/adriana-lima copy.jpg
http://www.nostyledesign.nl/bal copy.jpg
ik heb niet zomaar iets ontworpen, er zit nog een gedachte achter bij de eerste bijvoorbeeld stelt het knoopje een stad voor en de lijnen en strepen die ernaartoe lijden zijn wegen vandaar de naam "City"
de tweede met de mooie Adriana Lima heb ik gewoon gemaakt om de foto nog wat mooier proberen te maken ik heb het simpel gehouden en niet te druk gemaakt
De derde moet een bol van inspiratie voorstellen waar van alles en nog wat uit komt, vandaag ook de naam "Bal of Inspiration"
graag jullie meningen, tips, advieze e.d !
mvg, Masi D.
brrr
%Europe/Berlin %525 %2006, 13:37
de middelste vind ik wel het mooist (hoe zou dat toch komen, i wonder), ie zet net een stukje verder dan de andere, combo van foto met grafische details werkt wonderwel goed samen, terwijl bij de andere twee je t'gevoel lijkt te hebben dat er iets ontbreekt.
vooral de eerste is dan ook wat aan de saaie kant; het verticale karakter maakt em wat statisch, ik zou de dynamiek meer over het hele blad laten uitlopen (nog meer een netwerk), het stoort miss ook wat dat je de grafiek gedupliceerd hebt en eronder nog eens in een alpha hebt gekanteld, maakt em wat voorspelbaar, allez, de spanning is er wat uit.
de derde zit wel okay, maar miss moet je de achtergrond niet zo egaal houden, miss een marge bovenin, die doorbroken wordt door de 'takken' (zorgt voor wat meer diepte nog en beweging), lettertype erbij is wel leuk, alleen geloof ik dat het 'ball' moet zijn, dubbele 'l' dus. (i.v.m. die marge: miss onder en bovenaan een donker vlak (net achter de bal dan nog of zo)
je signatuur bij de middelste vind ik wat storen, zou het integreren bij je tekening, ter hoogte van haar linkerheup bijvoorbeeld, dan is de compositie wat meer uitgebalanceerd.
die middelste is echt mooi!
andere twee hebben nog werk nodig (vooral eerste dan) volgens mijn mening.
groeten
bj
FantasTies
%Europe/Berlin %528 %2006, 13:41
Ik vind, je creaties zijn mooi, niks op aan te merken maar volgens mij ga je eerst iets maken en dan pas de achterliggende gedachten bedenken...
Verbeter me als het niet zo is, maar omdat bij de eerste kan ik daar echt geen stad met wegen inzien, dan had je beter iets kunnen maken een centraal punt waar alles op uitkomt, maar dat idee krijg ik nu eigenlijk niet...
De 2e is gewoon mooi, leuke decoratie :)
En de derde is ook niet fout, maar als je het idee wilt wekken dat het een bol is met inspiratie... dan zou je veel beter een ontzettende drukke kleurige explosie eruit laten komen zeg maar, dat de inspiratie er echt uitspringt alsof het zo vol met ideeën zit dat het eruit wil, dat bruinige maakt het nogal somber ook.
Nogmaals, je creaties zijn erg mooi, en goed gelukt, al klopt die bol niet helemaal met wat eruit komt, de bol richt andere kant op als de kant waar de uitsteeksels heen gaan zeg maar.
Maar met die achterliggende gedachtes erbij, als je daar echt vanuit bent gegaan kan je het veel duidelijker maken, hier is die gedachte er niet in terug te zien...
Daardoor kreeg ik het idee dat die er later pas bij bedacht zijn!
Ga vooral door!
WernerL
%Europe/Berlin %537 %2006, 13:54
Ik vind het er zeer stylevol uitzien. ;) Bij die 2e had ik persoonlijk een andere dame gebruikt maar dat is puur smaak denk ik. :D
brossiekoppie
%Europe/Berlin %572 %2006, 14:44
Met Adriana Lima in je design scoor je natuurlijk altijd :p
De derde vind ik wel geslaagd; mooi qua kleur en feel
theflush2
%Europe/Berlin %599 %2006, 15:23
hm....door een mokkel in lingerie te gebruiken oogt de 2e wat cheap...de vormpjes enzo zijn wel leuk.
WickedMind
%Europe/Berlin %705 %2006, 17:55
Ik kan me een vorige thread van je herinneren waar je veel werken in had zitten.
Deze passen leuk in dat rijtje, maar voegen verder niks nieuws toe vind ik.
De 2e vind ik qua stijl dan nog het mooiste.
De gedachten achter je werken vind ik niet echt sterk en daarom sluit ik me aan bij FantasTies.
Verder zou ik veel werken aan je typografie. Die is nu saai en er op geplakt.
Als je perse typografie erin wilt hebben, doe het dan goed.
Als je steeds dat "Masi" (je nick neem ik aan?) erin wilt laten terugkeren, maak dan een soort van logo dat in al je stijlen van werk kan terugkeren. Nu is alleen het woord bekend, maar geld het niet echt als handtekening vind ik, daarnaast... ook niet mooi gedaan.
"Bal" of "Ball"? ;)
Daarbij vind ik trouwens ook dat je misschien die "zonnestralen" op de achtergrond van achter die bal zou moeten laten komen.
De inspiratie "stroomt / straalt" van die bal af. Je laat nu stralen op die bal neerkomen ipv een reactie vanaf die bol uit te laten gaan.
Grafisch mooi werk, maar kan beter doordacht worden.
moisarina
%Europe/Berlin %869 %2006, 21:51
Heel mooi gedaan
eerste en tweede vind ik het mooisttt ;)
trrt
%Europe/Berlin %812 %2006, 20:29
Zie ik nou op die 3e een wietblad? haha
WernerL
%Europe/Berlin %831 %2006, 20:56
Wiet kan ook zorgen voor inspiratie. :-)
Neuro
%Europe/Berlin %486 %2006, 12:39
ze zijn alle 3 echt mooi en en goed vakwerk, erg knap !
maar mijn voorkeur gaat uit naar de derde, de eerste twee vind ik een beetje cliche, derde is echt origineel :)
MA2R
%Europe/Berlin %494 %2006, 12:51
1ste
kleuren zijn lelijk en verder beetje te easy
2de
Word al beter maar vooral door het vrouwelijk schoon
3de
Best, echt coowl gedaan!
Rogier!
%Europe/Berlin %500 %2006, 13:00
Ik vind ze zoo mooi!! Die 1e kan mooi als een soort kaft papier ofzo gebruikt worden! Die tweede.. daar hoef ik niks over te zeggen :P
En die derde is echt geniaal!!
AKNL
%Europe/Berlin %618 %2006, 15:50
VET VET VET, niets op aan te merken, vooral die tweede, errug strak!
noStyleDesign
%Europe/Berlin %687 %2006, 17:30
iedereen bedankt voor de opmerkingen, meningen tips e.d
ik maak wanneer ik weer tijd heb wat veranderingen aan. en post deze weer hier
verder opmerkingen e.d zijn nog steeds welkom !!
mvg, Masi
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.