newman
%Europe/Berlin %817 %2006, 20:37
Een goede hete avond allemaal! 8D
Ik zit met het volgende probleem.
Ik heb een site en deze staat op mijn hoofddomein, laten we zeggen www.domein.nl (index.html)
Het gaat hier om een site volledig in flash met verschillende onderdelen waaronder
about, news, work, contact etc etc.
Nu wil ik dat wanneer de gebruiker intypt: www.domein.nl/about of www.domein.nl/work
dat flash direct het desbetreffende gedeelte toont.
Hoe kan ik dit het beste bereiken?
Dien ik dan voor ieder onderdeel een map aan te maken. Hierin een file plaatsen ( index.php ) die redirect naar de site op het hoofddomein www.domein.nl/index.html.
Bij het redirecten stuurt hij een variabele mee, bijvoorbeeld index.html?onderdeel=work
en deze lees ik dan uit middels javascript en verwerk ik in flash.
Is dit een goede oplossing?
Wellicht weet iemand er hier een betere oplossing voor...
Thanks a lot!
Cheers
Ik zit met het volgende probleem.
Ik heb een site en deze staat op mijn hoofddomein, laten we zeggen www.domein.nl (index.html)
Het gaat hier om een site volledig in flash met verschillende onderdelen waaronder
about, news, work, contact etc etc.
Nu wil ik dat wanneer de gebruiker intypt: www.domein.nl/about of www.domein.nl/work
dat flash direct het desbetreffende gedeelte toont.
Hoe kan ik dit het beste bereiken?
Dien ik dan voor ieder onderdeel een map aan te maken. Hierin een file plaatsen ( index.php ) die redirect naar de site op het hoofddomein www.domein.nl/index.html.
Bij het redirecten stuurt hij een variabele mee, bijvoorbeeld index.html?onderdeel=work
en deze lees ik dan uit middels javascript en verwerk ik in flash.
Is dit een goede oplossing?
Wellicht weet iemand er hier een betere oplossing voor...
Thanks a lot!
Cheers