PDA

Volledige versie bekijken : [ Fixed & LISTED ] Signatures uit?

mknol
%Europe/Berlin %493 %2005, 12:50
Even mijn mening over de signatures. Ik vond deze persoonlijk op de 'oude' website beter. Het stond overzichtelijker. Er zijn echt mensen met verschrikkelijke signatures. Ik noem geen namen of voorbeelden, maar als 3 plaatjes en een flashbestand (ook nog wit) onder elkaar staan en een stoer actionscript en tekst en de naam er onder, dan denk ik; "oei :confused: "... Het forum wordt erg ononverzichtelijk erdoor. Bekijk ik het archief (bijvoorbeeld als ik via google aan het zoeken ben en op het forum terecht kom), dan vind ik persoonlijk dit veel duidelijker.
Voorbeeld:
http://www.flashfocus.nl/forum/archive/index.php/t-978.html

Deze hebben (gelukkig) geen sig's en avators. Avators vind ik best wel koel, dat maakt het persoonlijker. Een signature ook, maar wat mij betreft is dit dubbel en vind ik het dus minder prettig forummen.

Ik weet dat het waarschijnlijk niet meer eraf gehaald wordt. Maar wat vinden jullie er van?

Roenes
%Europe/Berlin %502 %2005, 13:03
Sigs vind ik wel kunnen alleen denk ik dat wij ZM'ers binnenkort meer moeten gaan opletten op het formaat. Vroeg had je 3 formaten waar je uit kon kiezen en deze zijn er nu ook nog. Alleen sommige mensen hebben idd 2 of 3 verschillende sigs in 1 of hebben plaatjes die vele malen groter zijn enz enz..

Nou heeft het er denk ik ook mee te maken dat we zijn overgestapt op een nieuw systeem dus ligt de nadruk op andere gebieden nu. Maar ik denk dat we idd weer terug zullen moeten naar het oude sig systeem. Gewoon een sig van 1 vd 3 groottes en als dat niet zo is, dat die persoon er dan even op wordt aangesproken :)

Tenminste, dit is mijn mening ;)

Jelle
%Europe/Berlin %512 %2005, 13:18
Ben het met je eens Roenses
Alleen zit ik dan met miserie :D. Maar ik ben wel bereid het aan te passen.

Roenes
%Europe/Berlin %526 %2005, 13:37
Alleen zit ik dan met miserie :D. Maar ik ben wel bereid het aan te passen.Twijfelgevallen blijf je toch houden. En bij jouwe valt het niet zozeer op dat ie groter is als normaal. En een beetje flexibel hiermee zijn kan natuurlijk ook :)

Jorim
%Europe/Berlin %695 %2005, 17:42
Mocht je je er echt de vinketering aan ergeren dan kan je ze ook uitschakelen:

Gebruikers CP (http://www.flashfocus.nl/forum/profile.php?do=editoptions) | Opties voor Onderwerp Weergave | Toon Handtekeningen (uitvinken en klaar ben je)

mknol
%Europe/Berlin %390 %2005, 10:22
Koel, thanx