Volledige versie bekijken : Probleem met FLASH 9.0
beocreem
%Europe/Berlin %624 %2006, 15:59
Hallo,
Ik heb sinds kort een probleempje. .
Ik heb mijn website in HTML gemaakt met af en toe wat flash onderdelen. Die staan allemaal in losse frames. Het menu is in flash, als ik op een knop druk dan laad hij een html pagina in een inline frame in. Dit werkte perfect tot een maand ofzo geleden. . .
Als ik nu op mijn pc thuis de website test doet hij als ik op de menu button druk een nieuwe pagina openen. . terwijl ik niks veranderd heb aan de website. .
Na heel wat proberen en opnieuw instaleren ben ik erachter dat het aan FLASH 9.0 ligt.
Als ik op mijn pc FLASH 7.0 instaleer is alles weer in orde met mijn site, doe ik 9.0 instaleren dan werkt de site weer niet. . Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
( de site doet het zowiezo perfect als hij online staat, het is alleen maar als ik hem thuis op mijn pc draai als ik ben aan het builden )
theFlashWizard
%Europe/Berlin %732 %2006, 18:34
weetje zeker dat je flash 9 bedoelt?
je bedoelt niet de flash 9 player?
Et zou niet veel uit moeten maken maar mischien kun je de scripts die er toe doen laten zien?
[Guide] Voordat je post (http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=7649)
beocreem
%Europe/Berlin %438 %2006, 11:30
Nou. .
Misschien dat ik inderdaad de post de verkeerde naam heb gegeven. . Het heeft volgens mij met mijn Flash PLAYER te maken. . ik werk namelijk met Swish Max. Maar ik wil je best te scripts die je er voor nodig hebt om te zien of ik het goed gedaan heb posten. Maar welke zou je dan willen zien?
Ik heb als script bij het Swish max menu staan:
on (release) {
getURL("links.htm","I2");}
In de map waar dan de site staat staat dan de html pagina links die in inline frame I2 ingeladen wordt.
Heb je hier iets aan?
theFlashWizard
%Europe/Berlin %514 %2006, 13:20
hmm ik kan me bijna niet voorstellen dat dit niet meer werkt na het instaleren van een nieuwe player. Vooral niet als je niks aan het bestand hebt gedaan.
Het enigste dat ik kan zeggen is dat je events beter op frames kunt zetten, weet alleen niet of dat ook kan bij swish max.
Actionscript Tutorials -> events (http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=6338#events)
Maar dat is eigenlijk meer netheid.
OutCast**NL
%Europe/Berlin %521 %2006, 13:30
Ligt niet aan je script, ligt aan fp9/swishmax.
Er is een probleem bij het uitlezen van input/dynamic textvelden
die gebruik maken van embedded fonts.
Je moet gewoon even de laatste versie van swishmax downloaden en instaleren
dan is je probleem opgelost.
groetjes
OC
beocreem
%Europe/Berlin %308 %2006, 08:24
Ligt niet aan je script, ligt aan fp9/swishmax.
Er is een probleem bij het uitlezen van input/dynamic textvelden
die gebruik maken van embedded fonts.
Je moet gewoon even de laatste versie van swishmax downloaden en instaleren
dan is je probleem opgelost.
groetjes
OC
Ik heb het geprobeerd als ik hem met Flash MX2004 maak. . zelfde probleem.
Als ik gewoon in frontpage een vakje teken en het de opdracht geef als ik er op klik om iets in het inline frame in te laden. . . zelfde probleem
Schrijf ik in html iets, en geef daar een opdracht aan op in te laden. . . doet hij het goed!
En ik heb het probleem als ik Flashplayer 9 instaleer. . zet ik mijn pc een dag terug naar waar ik nog Flashplayer 7.0 heb, doet hij het wel goed!
OutCast**NL
%Europe/Berlin %866 %2006, 21:47
Dan denk ik eigenlijk eerder dat het
of met de nieuwe security settings te maken heeft
of dat sinds fp8 alles "case sencitive" is.
groetjes
OC
beocreem
%Europe/Berlin %315 %2006, 08:33
Ook merk ik dat een aantal sites het niet meer doen met flash 9.0
www.matthewdekay.nl
www.aqualitymusic.nl
www.extremamusic.com
overal zijn de menu's weg. .
mech7
%Europe/Berlin %580 %2006, 14:55
Ja Flash 9 is echt shit :(
erkanpower
%Europe/Berlin %979 %2006, 00:31
zelfde probleem! zeer irritant! ben er zelf ook achtergekomen dat het aan flashplayer 9 ligt. Ik laad een movie in _root en alle textvelden werken niet meer! f9 sucks!
theFlashWizard
%Europe/Berlin %008 %2006, 01:12
nee _root sucks! ;)
Check: Actionscript Tutorials -> het inladen probleem (http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=6338#het inladen probleem)
Flashplayer9 werkt prima nu hoor :)
latino
%Europe/Berlin %457 %2006, 11:58
ik heb er ook problemen mee met de eigen controle bar van de video
met flash negen laat die die niet meer zien!
one_earth
%Europe/Berlin %582 %2007, 14:58
Ik heb precies dzelfde problemen met Flash 9!
Jij beschreef je probleem al in 2006!! Als je inmiddels de oplossing hebt gevonden, zou ik die graag van je horen!
Faulty
%Europe/Berlin %696 %2007, 17:43
flash 9 is daarom ook een public alpha al aangedacht da die nog in de fase voor de beta is :s
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.