Volledige versie bekijken : Nieuws-applicatie.
cencrea
%Europe/Berlin %393 %2005, 10:26
Yeeets,
Lang geleden dat ik nog een post pleeg :p :I
Onlangs heb ik een applicatie compleet afgewerkt en ik wou hem ff delen.
Hij is compleet dynamisch en is 100 procent updatable. ( via backend custom cms ).
Een newsitem omvat : Titel,tekst, datum die automatisch wordt geupdate via pc-klok, en als laatste nog : een prentje. Per item kan er een prentje beheerd worden.
- http://www.largeminds.be/newsSystem/news.html ( flash frontend )
Laat even weten wat je ervan denkt. Mss wordt het geintegreerd in websites van klanten.
mvg. Yordi :)
MA2R
%Europe/Berlin %398 %2005, 10:33
ziet er heel mooi uit fijne kleur ook
ff vraagje als je meer nieuws items hebt ga je die dan allemaal onder elkaar zetten ofniet
en zo jah komt er een schrollbalk of word het gewoon doorklikken totdat je bent waar je wilde zijn?
cencrea
%Europe/Berlin %400 %2005, 10:36
Thanks voor de reactie.
En ja, het wordt door klikken :)
Een scrollbar zou ik niet passend vinden. Weet niet waarom maar ik vind het kliksysteem wel leuker.
grts Yordi :D
Nov1
%Europe/Berlin %586 %2005, 15:04
Ziet er leuk uit. Moet alleen een andere Penner easing gebruiken. En gooi m eens vol met stuk of 20 dingetjes.
mech7
%Europe/Berlin %587 %2005, 15:06
"datum die automatisch wordt geupdate via pc-klok"
Je kan beter de server tijd pakken, aangezien pc klok verkeerd kan staan, en bij iedereen over de wereld anders is ;)
Ziet er wel goed uit maar nog neit zoveel erop :D
cencrea
%Europe/Berlin %713 %2005, 18:07
Thnks voor de comments.
Jep. ik denk ook dat ik een servertijd zal gebruiken. Is nu nog maar momenteel zodat de pc tijd genomen wordt. :)
Een andere Penner easing ? Ik gebruik in dit vb. geen Penner easing :I Welk effect had je dan graag gezien ? Nu staat ie op Elastic.easInOut op een speed van 1.5 geloof ik. ;)
Iemand anders die zn mening kwijt wil ?
Qoute :
"Ziet er wel goed uit maar nog neit zoveel erop "
Hoe bedoel je dat er nog niet zoveel opstaat ? qua concept of bedoel je dat er nog niet zoveel items opstaan ?
Ik zal de lijst nu even volgooien met items,
grts Yordi :D
Nov1
%Europe/Berlin %433 %2005, 11:24
Een andere Penner easing ? Ik gebruik in dit vb. geen Penner easing Welk effect had je dan graag gezien ? Nu staat ie op Elastic.easInOut op een speed van 1.5 geloof ik. Die tween class is gemaakt door Robert Penner, dat is degene die je gebruikt.
EaseInOutElastic. Maak daar eens EaseOutElastic, met een snelheid van 0.4 van. Dan ziet het er al een stuk vetter uit.
Misschien moet je ipv dat er maximaal 3 boven en onder staan, gewoon alle objecten laten zien die er boven en onder staan.
cencrea
%Europe/Berlin %438 %2005, 11:32
Jep.Zal eens proberen Nov1. Thanks voor de tip ! ;)
Alle items laten tonen. Is zeker mogelijk maar anders neemt het een heel stuk van je scherm in terwijl ik het in een website wil integreren. Maar ik zal daar het aantal items zichtbaar boven en onder zeker laten toenemen tot 5 a 6.
Grts Yordi. :D
Any more comments ? :)
cevain
%Europe/Berlin %774 %2005, 19:35
Tutorial, tutorial, tutorial!
leihi2
%Europe/Berlin %827 %2005, 20:51
srry Yordi dat het zo lang duurt met layout.. komt eraan ;-)
flashfreak
%Europe/Berlin %888 %2005, 22:19
idd, ik eis een tutorial!!!
nrameckers
%Europe/Berlin %552 %2005, 14:15
Ja, nog een vote voor tutorial!
Vinc
%Europe/Berlin %555 %2005, 14:19
Maak alsjeblieeeeeeeeeft een tutorial :)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.