Volledige versie bekijken : Logo voor punkrock groepke
waldo_cosman
%Europe/Berlin %385 %2006, 10:14
Goeiemorgen
Ik ben bezig met een website voor ons punk - cover groepke, maar we hebben natuurlijk een logo nodig... Ik heb al verschillende geprobeerd maar dit is wat ik er van bak... Meningen of opmerking plz?
Thx
alexju
%Europe/Berlin %399 %2006, 10:35
Hmmm, beetje te simpel, mss de tekst zo uit de bol laten gaan?
KniretloW
%Europe/Berlin %404 %2006, 10:42
Vind het weinig punk achtig en ook niet echt creatief... probeer wat geks, kijk naar andere logo's van punk bands doe daar inspiratie van op..
Mitch
%Europe/Berlin %524 %2006, 13:35
Hee,
Uhm dit is een rondje met tekst erin. Het straalt niks uit... Het zou nu net zo goed een dopje van een bierflesje kunnen zijn.
Wat voor tips verwacht je van ons dan?
Ik zou zeggen probeer er wat meer een uitstraling aan te geven. Door wat meer vorm ofzo.
krush
%Europe/Berlin %529 %2006, 13:42
Boring... mja zoals al hierboven vermeld staat probeer iets creatiever te zijn want nu straalt het echt niets uit als je het wilt als logo.
Succes
Rogier!
%Europe/Berlin %595 %2006, 15:17
Quote: flashgirl
Oké, leuk... Maar in de Testcase is het de bedoeling dat je dingen plaatst waar je écht zorgvuldig aan gewerkt hebt, en waar je over hebt nagedacht. Als iedereen zijn uit-verveling-in-een-half-uurtje-in-elkaar-geflanste-uitprobeersels zou gaan posten, is de Testcase binnen de kortste keren niet meer interessant om te lezen. Mensen steken er tijd in om jouw creatie te bekijken, dus zorg dat je zelf ook eerst meer aandacht en tijd besteedt aan iets voordat je het hier in de Testcase plaatst. Je zegt zelf: Het gaat nergens over. Dus als je dat vindt: Laat ons eens iets zien waar je écht heel tevreden over bent, of iets waar je lang aan hebt gewerkt maar waarmee je niet verder komt.
Meer hoef ik volgens mij niet te zeggen.
waldo_cosman
%Europe/Berlin %749 %2006, 18:59
Kga dan wel s iets anders probere.. thx voor de reacties
Mitch
%Europe/Berlin %764 %2006, 19:21
Kijk voortan wel even of je echt je best hebt gedaan voor het logo.
Je kan ook goed opzoek gaan naar bestaande logo's en daarmee vergelijken. Er is een boek (dos/los logo's) dat helemaal volstaat met logo's. Dan kan je beter nadenken over wat een goed logo is.
Plaatje van het boek (http://www.magmabooks.com/images/large/3926.jpg)
Succes, ik zet maar een slotje op dit topic.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.