Volledige versie bekijken : Ik heb een vraag over mijn site
dave rutten
%Europe/Berlin %370 %2005, 09:53
ik heb een site met preloader maar de site laat eerst in IE, en dan pas met de preloader. hoe kan ik die veranderen dat eerst de preloader is en dan de site op start als hij klaar is. nu is hij zeer traag wat kan ik hier aan doen ?
Roenes
%Europe/Berlin %374 %2005, 09:59
Heb je veel dingen op frame 1 staan van je movie? En gebruik je veel components? Dit zorgt er allemaal voor dat er eerst heel veel geladen moet worden voordat je preloader zichtbaar wordt. Dit zul je eruit moeten slopen en dan zul je je preloader wel snel zien :)
dave rutten
%Europe/Berlin %378 %2005, 10:05
Heb je veel dingen op frame 1 staan van je movie? En gebruik je veel components? Dit zorgt er allemaal voor dat er eerst heel veel geladen moet worden voordat je preloader zichtbaar wordt. Dit zul je eruit moeten slopen en dan zul je je preloader wel snel zien :)
hier ik vindt dat er niet veel inzit maar kijk jij eens hier is de fla maar kijk jij eens wat je er aan kan doen ik weet het niet
dave rutten
%Europe/Berlin %684 %2005, 17:26
Kan echt niemand dit oplossen ???
Roenes
%Europe/Berlin %691 %2005, 17:35
Kzal er later vandaag even naar kijken. Heb nu geen tijd :)
dave rutten
%Europe/Berlin %709 %2005, 18:02
Kzal er later vandaag even naar kijken. Heb nu geen tijd :)
okeey bedankt .
Dauntless
%Europe/Berlin %735 %2005, 18:38
Het is niet echt een goed id om je preloader in een aparte scene te zetten.
Zo werkt hij :)
dave rutten
%Europe/Berlin %738 %2005, 18:44
bedankt
Dauntless
%Europe/Berlin %742 %2005, 18:49
Graag gedaan :)
Roenes
%Europe/Berlin %771 %2005, 19:30
Dank je Dauntless :)
Scheelt mij weer wat tijd ;)
dave rutten
%Europe/Berlin %360 %2005, 09:38
wat heb jij er eigelijk aan gedaan omdat hij no 1x zo groot is en dat hij nu wel snal inlaad ?
meester
%Europe/Berlin %383 %2005, 10:12
Mijn preloader is op dit moment precies eender, maar begint dat door components hoorde ik ? terwijl ik er geen in heb zitten...
hoor graag de oplossing hierover
dave rutten
%Europe/Berlin %395 %2005, 10:29
Mijn preloader is op dit moment precies eender, maar begint dat door components hoorde ik ? terwijl ik er geen in heb zitten...
hoor graag de oplossing hierover
sorry ik kan je nier niet me helpen ik wist dat ook niet maar dauntless heeft mij geholpen mishen weet die het en ander mishien roenes
meester
%Europe/Berlin %410 %2005, 10:51
tjaaah dan wacht ik op een nieuwe post!
Roenes
%Europe/Berlin %440 %2005, 11:33
Als je preloader niet bij 0 begint dan komt dat over het algemeen doordat er teveel data geladen moet worden voordat frame 1 (meestal je preloader) afgespeelt kan worden. Deze data kan komen door componenten die in je movie gebruikt zijn, plaatjes die op dat frame staan, linkage elementen uit je library, enz enz..
Naar dit soort dingen moet je dus kijken als je preloader het niet (goed) doet :)
meester
%Europe/Berlin %441 %2005, 11:35
oke, heb hem nu startend op plusminus 30 ongeveer, dus een mooie vooruitgang...
Maar zoals je hierboven zei die linkage elementen die kan ik onmogelijk reduceren, dat blijf je gewoon houden natuurlijk, toch ?
Roenes
%Europe/Berlin %449 %2005, 11:47
Maar zoals je hierboven zei die linkage elementen die kan ik onmogelijk reduceren, dat blijf je gewoon houden natuurlijk, toch ?Dat ligt eraan hoe je movie is opgebouwd. Je kunt aangeven of linkage elementen voor frame 1 geladen moeten worden. Als je pas linkage elementen gebruikt op latere frames, dan hoeven ze natuurlijk niet voor frame 1 geladen te worden. Hierdoor begint je preloader eerder. :)
Hou er wel rekening mee dat bijna geen enkele preloader bij 0 begint (tenzij je via knoppen data extern inlaad) dus als ie bv bij 10 of zo begint moet je jezelf afvragen hoe erg je dat vind :)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.