PDA

Volledige versie bekijken : [ LISTED ] Tutorials bekijken?

Sabina
%Europe/Berlin %411 %2005, 10:52
Hoi ik heb me vorige week aangemeld hier.
Nu wil ik mijn kennis uitbreiden door tutorials te maken,maar het probleem is dat als ik ingelogd ben en ik klik op "tutorials" dan krijg ik: "je dient ingelogd te zijn om deze sectie te benaderen".
Waarom kan ik de tutorials niet bekijken?
Ik vind het jammer dat ik ze niet kan bekijken!
Ik zou graag tutorials maken!
Thanx, gr sabina

Sabina
%Europe/Berlin %525 %2005, 13:36
Kan niemand mij helpen??

Roenes
%Europe/Berlin %527 %2005, 13:39
Ik zag in de andere topic dat je cookies ed ook al verwijderd had. En heb je al een keer uitgelogd en weer ingelogd na het bevestigen van je emailadres? Zo jah, dan weet ik ook niet waar het aan ligt.

Dan hebben Jorim en Narie weer wat zoekwerk. :)

Sabina
%Europe/Berlin %587 %2005, 15:05
Ik heb vorige week al bevestigd en vanaf toen iedere dag ingelogd maar ik kan nog steeds alleen op het forum komen! In dat andere topic zeggen ze dat het met firefox wel werkt maar dat werkt bij mij ook niet.
Dusss.....

Ynske
%Europe/Berlin %598 %2005, 15:22
Ik heb vorige week al bevestigd en vanaf toen iedere dag ingelogd maar ik kan nog steeds alleen op het forum komen! In dat andere topic zeggen ze dat het met firefox wel werkt maar dat werkt bij mij ook niet.
Dusss.....
heb je het al eens uitgeprobeerd met IE?

Sabina
%Europe/Berlin %662 %2005, 16:54
Ja! In IE, firefox, safari....nergens doet ie het.
en het rare is dat collega's van mij wel gewoon overal bij kunnen...
maar die zijn al langer hier aangemeld, ik dacht eerst dat het daar aan lag, omdat ik nog niet zo lang op deze site ben geregistreerd(2 weken nu), maar dat is niet zo he?

Ynske
%Europe/Berlin %670 %2005, 17:05
Ja! In IE, firefox, safari....nergens doet ie het.
en het rare is dat collega's van mij wel gewoon overal bij kunnen...
maar die zijn al langer hier aangemeld, ik dacht eerst dat het daar aan lag, omdat ik nog niet zo lang op deze site ben geregistreerd(2 weken nu), maar dat is niet zo he?
neej, ik kon meteen overal aan toen ik mij aanmeldde...
ik zou zeggen, probeer anders met een nieuw account

Roenes
%Europe/Berlin %692 %2005, 17:36
Heeft zeker niet met je registratie tijd te maken. Dat zou direct moeten werken. Andere account is ook niet echt een optie want het lijkt een vage bug te zijn. Meerdere mensen hebben dit probleem gehad. Ook een andere browser is geen goede optie. Dat werkt voor een paar personen maar dat is niet user friendly.

Ik ben bang dat je even geduld zal moeten hebben en dat Jorim en/of Narie even hard moet zoeken waar dit aan ligt. In de tussentijd kun je het misschien met een extra account proberen totdat deze gewoon naar behoren werkt. :)

Applesab
%Europe/Berlin %889 %2005, 22:20
Ok. Maar zoals je ziet heb ik nu een andere account aangemaakt, maar daarmee kan ik ook alleen maar op het forum (en asd) dus er moet wel even naar gekeken worden inderdaad. thanx!

Roenes
%Europe/Berlin %945 %2005, 23:41
We(/ik) zullen(/zal) je op de hoogte houden in deze topic :)

Sabina
%Europe/Berlin %710 %2005, 18:03
Ok, thanx

Sabina
%Europe/Berlin %446 %2005, 11:43
Hoe weet ik of ze bezig zijn het op te lossen?

Roenes
%Europe/Berlin %471 %2005, 12:19
Niet.. :)

Maar wij ZoneManagers wel. Ik heb het iig nog eens extra gemeld. Maar ik denk dat diegene die over het technische werk gaat op vakantie is omdat ik em al een paar dagen niet meer gezien heb. Zodra hij er meer over weet zal hij het hier zetten en anders doe ik dat wel :)

Ynske
%Europe/Berlin %471 %2005, 12:19
Roenes zou je hier op de hoogte houden
Hoe weet ik of ze bezig zijn het op te lossen?

Roenes We(/ik) zullen(/zal) je op de hoogte houden in deze topic

Jorim
%Europe/Berlin %684 %2005, 17:25
Niet.. :)

Maar wij ZoneManagers wel. Ik heb het iig nog eens extra gemeld. Maar ik denk dat diegene die over het technische werk gaat op vakantie is omdat ik em al een paar dagen niet meer gezien heb. Zodra hij er meer over weet zal hij het hier zetten en anders doe ik dat wel :
Dat zal wel over mij gaan :D ik moest mij even psygisch voorbereiden op dit probleem en ga er nu naar zoeken, maar daarbij heb ik wel wat hulp nodig, maar dat regel ik wel via pm :)

Roenes
%Europe/Berlin %939 %2005, 23:32
Als jij/jullie het probleem verholpen hebben, kun je het dan alsnog even melden in deze topic? Zodat anderen ook weten dat het is opgelost? :)

Jorim
%Europe/Berlin %502 %2005, 13:02
Natuurlijk :)

Roenes
%Europe/Berlin %974 %2005, 00:23
Ik zag dat je al een sticky had gemaakt en dat je er druk mee bezig bent. Dus ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt :)