PDA

Volledige versie bekijken : popup vanuit popup?

Eddie B
%Europe/Berlin %994 %2005, 00:51
Ik heb al verschillende code's van deze site geprobeerd, maar niets lukt. Ik zit met het volgende.
Ik heb een html site. Als je op een (normale) knop klik op de site open je een popup scherm. In dit popup scherm, gemaakt in dreamweaver, zit een flashwerkstukje > een mini site zeg maar. In die mini site zit weer een (flash) knop waarmee ik weer een popup wil openen waarin ik een spelletje heb zitten (Pacman in flash). Ik heb dat spelletje ook met dreamweaver in een htm document gezet net als die mini site. Hoe kan ik dit nou doen? Ik heb de "Freaking popup generator" van Jorim Sint o.a. ook al geprobeerd maar die werkt ook niet. (of ik doe weer eens iets onbenulligs :S).

Ik kan je helaas nog geen link naar de (main)site geven want die wil ik pas online zetten als het werkt.
Mischien is het dom en/of niet nodig om pacman in een htm document te zetten, dat weet ik dus juist niet. Maar is het mogelijk om dit te doen? Zo ja, hoe?

behived
%Europe/Berlin %350 %2005, 09:25
on (release) {
breedte=950;
hoogte=500;
xwaarde=(System.capabilities.screenResolutionX-breedte)/2
ywaarde=(System.capabilities.screenResolutionY-hoogte)/2
getURL ("javascript:NewWindow=window.open('link.swf','jouw titel','width="+breedte+",height="+hoogte+",left="+xwaarde+",top="+ywaarde+",toolbar= No,location=No,scrollbars=No,status=No,resizable=N o,fullscreen=No'); NewWindow.focus(); void(0);");
}

werkt alleen in je browser, niet in flash