PDA

Volledige versie bekijken : keito portfolio

Malis
%Europe/Berlin %787 %2005, 19:53
klik (http://www.keitoportfolio.com)

ik ben er nog mee bezig maar heb wel een beginnetje gemaakt.
zoals je kan zien doet de navigatie het nog niet.
Ik wil graag weten of de info goed in het midden staat (zoals de cirkel in het begin) en of het een beetje snel laad, wat wel zou moeten aangezien het nog erg klein is.

ik wil een beetje een andere stijl dan anders gebruiken, dus geen hele duidelijke navigatie enzo..
nou ja, suggesties zijn altijd welkom.

davyvh
%Europe/Berlin %797 %2005, 20:08
Op een scherm met een resolutie van 1024*768 staat de flash content helemaal niet in het midden... het staat veel te laag, en wat veel naar links...
Verder is het spijtig dat je 2x moet klikken voor je aan het menu komt, maar het menu zelf is dan weer leuk en vrij orrigineel.
Ook is er nog niet veel te zien buiten dat menu... veel valt er niet echt te testen... maar ben wel benieuwd naar de uitgewerkte content!

Groeten,
Davy

Malis
%Europe/Berlin %818 %2005, 20:38
oke thanks, ik zal idd het op één intro moeten laten, maar ik vond dat cirkeltje zo leuk :D
ik werk zelf op een resolutie van 1280 * 1024 maar heb 'm gemaakt op 800 bij 600.
Maar misschien zet ik de info wel helemaal links en bovenaan zodat hij op elke resolutie er aardig uitziet.
en ja..voor de rest staat er inderdaad nog eigenlijk niks op, maar ik ben er vandaag pas mee begonnen dus dat zal wel snel goed zitten.
bedankt voor de reactie in ieder geval, zal wat aan 't 'intro' gaan doen.

Greets,
Malis

davyvh
%Europe/Berlin %821 %2005, 20:42
Je kan mss de intro gewoon afspelen ipv er op te klikken?, of de tekening gebruiken in de achtergrond van je site...

Trouwens, je kan toch gewoon via html code je site centreren??
Dan is het correct op iedere resolutie

Malis
%Europe/Berlin %824 %2005, 20:46
hm..ik dacht dat ik dat gedaan had, maar ik ben niet al te goed met html. Ik zal dat dan nog even doen.

en voor die achtergrond weet ik het nog niet zo, ik vond het wel mooi zonder achtergrond. Maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk :)

edit

als het goed is staat de swf nu bij elke resolutie goed in 't midden.