theFlashWizard
%Europe/Berlin %755 %2005, 19:07
ey mensjes
hier mijn eerste eigen post op dit nieuwe forum.
Ik probeer vanaf een exe bestand een andere exe in n aparte flash player te openen..
Dit omdat ik via mijn digitale portofolio de cd-rom's die ik heb gemaakt wil laten zien.
het beste dat ik na vlink wat dinge proberen heb kunnen bedenken is het via een bat te openen..
voor de geintreseerde:
met een exe een exe openen in de map fscommand naast de exe is geen probleem..
alleen ga ik niet al me werk in die map kwakken.. das niet netjes en totaal onoverzichtelijk..
vanaf de schijf af werken kreeg ik helaas niet werkend voorbeeld:
fscommand("exec","C:/Progra~1/Rocket~1/RocketMania.exe")
en em.. wat je als eerste mischien zou zeggen.. gewoon n loadMovie vind ik ook niks want dan sluit je bij de afsluitfuncties, die in elke cd-rom die ik heb ook me hele portofolio af.
zo ziet de map er bij mij uit:
openexe.fla
openexe.exe
FSCOMMAND
-start.bat
-Projector
--NOTEPAD.EXE
Projector
-NOTEPAD.EXE
Kzie dat hij me spaties niet meeneemt Kheb et ff met -'s gedaan..
script in de button in de fla/exe:
on (release) {
fscommand("exec", "start.bat");
}
het script in de start.bat:
@echo bezig met openen bestand
@echo off
start \Projector\NOTEPAD.EXE
ik heb dus die NOTEPAD.EXE op wel 2 plekken gezet en nog opend de bat hem niet, hij zegt alleen:
Windows kan het bestand \Projector\NOTEPAD.EXE niet vinden. Controleer of u de naam juist hebt ingevoert en probeer het daarna opnieuw. bla bla..
Ziet iemand mijn fout of de oplossing?
alvast bedankt!
hier mijn eerste eigen post op dit nieuwe forum.
Ik probeer vanaf een exe bestand een andere exe in n aparte flash player te openen..
Dit omdat ik via mijn digitale portofolio de cd-rom's die ik heb gemaakt wil laten zien.
het beste dat ik na vlink wat dinge proberen heb kunnen bedenken is het via een bat te openen..
voor de geintreseerde:
met een exe een exe openen in de map fscommand naast de exe is geen probleem..
alleen ga ik niet al me werk in die map kwakken.. das niet netjes en totaal onoverzichtelijk..
vanaf de schijf af werken kreeg ik helaas niet werkend voorbeeld:
fscommand("exec","C:/Progra~1/Rocket~1/RocketMania.exe")
en em.. wat je als eerste mischien zou zeggen.. gewoon n loadMovie vind ik ook niks want dan sluit je bij de afsluitfuncties, die in elke cd-rom die ik heb ook me hele portofolio af.
zo ziet de map er bij mij uit:
openexe.fla
openexe.exe
FSCOMMAND
-start.bat
-Projector
--NOTEPAD.EXE
Projector
-NOTEPAD.EXE
Kzie dat hij me spaties niet meeneemt Kheb et ff met -'s gedaan..
script in de button in de fla/exe:
on (release) {
fscommand("exec", "start.bat");
}
het script in de start.bat:
@echo bezig met openen bestand
@echo off
start \Projector\NOTEPAD.EXE
ik heb dus die NOTEPAD.EXE op wel 2 plekken gezet en nog opend de bat hem niet, hij zegt alleen:
Windows kan het bestand \Projector\NOTEPAD.EXE niet vinden. Controleer of u de naam juist hebt ingevoert en probeer het daarna opnieuw. bla bla..
Ziet iemand mijn fout of de oplossing?
alvast bedankt!