PDA

Volledige versie bekijken : gallery problemen!!!

Juggy
%Europe/Berlin %984 %2006, 00:37
HELP!!
Ben redelijk nieuw met flash. Heb een site gebouwd, waarbij 1 van de pagina's een gallery moet hebben, waarbij de foto naar links of naar rechts schuift afhankelijk van waar je muiscursor staat....heb tutorials kirupa.com geprobeerd, mijn eigen oplossingen geprobeerd...maar niets werkt!!!.Ik moet deze site voor vrijdag online hebben...wie voelt zich geroepen om mij te helpen.?...voeg me effe toe op msn maestro_1982@hotmail.com

Dauntless
%Europe/Berlin %997 %2006, 00:56
Als iemand je moet toevoegen om je te helpen is dat tamelijk egoïstisch, aangezien anderen dan niet mee kunnen genieten van de oplossing.

Ook: Aangezien je veel geprobeerd hebt kan je gegarandeerd wel wat online zetten, zodat we je kunnen helpen met wat je juist fout doet.

(En persoonlijke mening: Neem geen opdrachten aan die je niet aankan)

VVP
%Europe/Berlin %023 %2006, 01:33
Als iemand je moet toevoegen om je te helpen is dat tamelijk egoïstisch, aangezien anderen dan niet mee kunnen genieten van de oplossing.

Ook: Aangezien je veel geprobeerd hebt kan je gegarandeerd wel wat online zetten, zodat we je kunnen helpen met wat je juist fout doet.

(En persoonlijke mening: Neem geen opdrachten aan die je niet aankan)

i agree.

en je kunt altijd nog underconstruction neer zetten als je op het menu'tje gallery klikt..