PDA

Volledige versie bekijken : Website voor school

dyanne
%Europe/Berlin %051 %2005, 02:14
Na vele sites hier gezien te hebben zet ik met blozende wangetjes mijn site ook maar even hier neer. http://www.sintjoris.sghetplein.nl/

Hij heeft er eerder gestaan, maar ik wil toch wel weer wat reakties en tips horen.
Ik ben hier een jaar mee bezig geweest. Er zit 130 uur in. Gelukkig worden deze uurtjes wel betaald. :D Op school zijn ze er al tevreden/blij mee. Wat vinden jullie ervan?

Dauntless
%Europe/Berlin %053 %2005, 02:17
Ziet er nog best goed uit... Mijn enige opmerking: Dit had evengoed in html + javascript gekunt... Ik zie niet direct dingen die alleen maar mogelijk zijn met flash (buiten dan dus de intro, maar die kan je los zetten van een html site).

dave rutten
%Europe/Berlin %377 %2005, 10:03
ziet er netjes uit ook die kleuren zo

latino
%Europe/Berlin %478 %2005, 12:29
rustige site...een opmerking..al sje op contact drukt en je wilt een telefoonnumemr weten moet je met je muis op de balk blijven anders is je info weg..das niet zo handig, maar voor de rest goed

dyanne
%Europe/Berlin %907 %2005, 22:46
Dank jullie wel.
Dauntless, heb jij dan voor mij Flash-ideeen die ik in kan voegen?

mech7
%Europe/Berlin %597 %2005, 15:20
ik zou er ff een html omheen doen nu vervormd hij helemaal

dyanne
%Europe/Berlin %832 %2005, 20:58
En hoe doe ik dat dan Mech?

Jelle
%Europe/Berlin %853 %2005, 21:28
Is het normaal dat hij het nu niet doet?

dyanne
%Europe/Berlin %874 %2005, 21:58
Klopt, ik ben net aan het uploaden van de main swf. Maar mijn internet gaat op het moment zo moeizaam, dat ik er al weer een half uur over doe om 346 kb up te loaden. Kijk anders later nog eens.

Finesky
%Europe/Berlin %967 %2005, 00:12
130 uur:eek:
Ik vind hem voor een schoolsite (no offense:P) best redelijk, hij doet wat hij moet doen.
Alleen die kleuren vind ik niet zo goed gekozen op psychologisch vlak;

Stel je voor, een potentiele leerling komt op die website kijken met zijn ouders.
Je slogan is; Pleincollege Sint-Joris haalt het beste uit je boven.

Maar dan kom je met een zakelijk, slaapoproepend blauw.
En ook zakelijk, saai groen in de knoppen.
Onbewust; Een kleine afknapper.
Gooi er dan wat meer kleur in!

(Ja ik heb net een boek gelezen over kleuren, en wat ze oproepen haha:P)

Succes ermee!

Dauntless
%Europe/Berlin %002 %2005, 01:04
Steek er wat overgangen tussen de pagina's in... Bv een motion tween of een mask+motion tween. Of bv dat eerst de huidige pagna zich afbouwt en daarna de volgende er pas opkomt. Anders maak je geen gebruik van de mogelijkheden van flash ! :)

dyanne
%Europe/Berlin %683 %2005, 17:24
Ok ik denk er eens over na. Bedankt voor de tip.
En ja, wat betreft de kleuren. Keuze van de school, ik moest mij aanpassen aan het boekje van de school, die heeft precies deze voorkant zoals in het intro. Ik zou het zelf ook liever anders zien. Wie weet gebeurt dat nog ooit.
Wat betreft de uren: ik ben blond :-) en lerende, dat kost soms veel tijd om alles zelf uit te moeten zoeken.