PDA

Volledige versie bekijken : De Zwakste Schakel, parodie

zwaksteschakel
%Europe/Berlin %965 %2005, 00:10
Ik wilde voor m'n nieuwe site toch ff de parodie wat showen... filmpje, 22 mb sorry hehe,
maar meer dan dit doe ik er niet meer aan denk ik!
Aanschow de beginselen van het eind werk van De Zwakste Schakel, de Parodie!

let vooral niet op af en toe de te slechte kwaliteit van wat bibberstukjes en de muziek is hier en daar lelijk geknipt, ging niet anders (t einde eigenlijk alleen, want de rest is gewoon compleet goed! alleen door de lengte van de fragmenten af en toe vaag om te horen)

http://www.chaziamourali.nl/twanlentjes/dzs-nieuw.wmv

tis dus een windows media player bestand!

Dauntless
%Europe/Berlin %975 %2005, 00:24
Nog geen stemmen? :(

zwaksteschakel
%Europe/Berlin %991 %2005, 00:48
Nog geen stemmen? :(
nee is er (helaas) nooit meer van gekomen, maar hier laat ik t dus ook verder bij... voornamelijk omdat ik stop met de chazia site en nu met andere dingen bezig ben! had wel een test gemaakt maar die was behoorlijk stom ;)

mocht iemand t ooit af willen maken. be my guest ;)

WernerL
%Europe/Berlin %448 %2005, 11:46
Grappig filmpje. :D

zwaksteschakel
%Europe/Berlin %959 %2005, 00:01
oowjee... ik heb nu dat volume light ondekt... dus wie weet ga ik alles opnieuw bouwen in max! Als k tijd over heb ;)

Hoewel k nog nooit mensen heb gemaakt...
Dus dan komen er zeker wel stemmen onder!

Stef
%Europe/Berlin %422 %2005, 11:08
Wel leuk initiatief, alleen zonder stemmen gaat de aandacht snel verloren.

Je hebt er wel veel werk ingestoken en dat is te zien. Intro van DZS is leuk, net echt ;) Karakters kun je in een oogopslag herkennen, dus dat heb je ook zeker goed gedaan... het is alleen jammer dat ze qua animatie vrij weinig doen (lees: niks, op de lippen na).

Ook de lichteffecten zijn goed getimed, alleen dat is vrijwel het enige wat geanimeerd is... en voor een filmpje van 22MB mag je toch wel wat meer verwachten als je bedenkt dat mensen deze in de toekomst op je site moeten gaan bekijken :)

Nice work! En zet ff nog een paar stemmen eronder joh! ;) Anders is het zonde van je werk geweest.

zwaksteschakel
%Europe/Berlin %845 %2005, 21:16
Ja, de ogen bewegen ook haha, maar tis best lastig in flash, maar daarom wil k nu alles 3d gaan maken ;)
Stemmen komen er dan ook zeker onder, veel meer camera punten en die ook bewegen enzo... :D

Stef
%Europe/Berlin %385 %2005, 10:14
Ja, de ogen bewegen ook haha, maar tis best lastig in flash, maar daarom wil k nu alles 3d gaan maken ;)
:D In 3D is het alleen nog lastiger als in Flash om alles goed op het geluid te timen.
Maar succes alvast dan! :) Keep us updated.

zwaksteschakel
%Europe/Berlin %469 %2005, 12:15
late reactie maar kon niet anders

ik heb namelijk op mijn huidige woonplaats nog geen internet... ik hoop dat ik het wel krijg en anders voor een half jaar geen updates... ik werk er dan wel aan maar kan niets laten zien of wat dan ook....

Maar ik doe mijn best!!