PDA

Volledige versie bekijken : munt met je hoofd errop

VVP
%Europe/Berlin %755 %2006, 19:07
Ok het was dus wel een leuk idee om je favo roofdier te modeleren, maar vrijwel onmogelijk zo te zien.

Ik ben eens gaan denken en ik kwam op het idee om een euromunt/gulden/eigenontwerp te maken en je eigen hoofd er op zetten en probeer het zo echt mogelijk te lijken.

Programma’s die je mag gebruiken:

PhotoShop;
3D progamma's;
Flash;
After effect.
--------------
Waarom flash en after effect?

Voor als je ontwerp al snel klaar is maar je wilt toch nog door gaan dan kun je natuurlijk in flash of after effect wat leuks doen..
bijv. iemand die de munt 'tost' of dat hij in het beeld komt rollen, noem maar op.
--------------
Deadline.

De deadline staat op 31 juli 2006.
--------------
File size.

File size maakt niet uit, als het maar niet groter is dan 600 × 600.
--------------
Algemene info:

Je mag brushes en filters gebruiken voor je project.
Ik zelf doe aan deze battle ook mee, ik ben ook de jury en zal me zelf niet beoordelen.
Maar ik zou wel graag commentaar willen van jullie (A).

Hoe ben ik op het idee munten gekomen?
Ik zelf heb een heel boek vol met munten allemaal van vroeger ik weet niet precies de oudste munt was, maar ik dacht zelfs dat ik er 1 van uit 1600 had met 4kantjes en gaten er in enz. en dat vond ik altijd wel mooi. En ik droomde er altijd van om ooit mijn kop op 1 van die munten te zien (toen ik klein was), vandaar de battle om munten te maken.

Laat de battle maar beginnen :)
ps, alle inzendingen worden opgeslagen en maak ik er een flash project van voor de gene die het willen hebben kunnen hem dowloaden in deze topic.
dit word pas gedaan als de battle is gesloten. ;)

gc_soad_bartjuh
%Europe/Berlin %758 %2006, 19:12
kan dit niet beter in het 3d forum zijn?
en wat meer regels is ook wel fijn.
mag photoshop gebruikt worden?
plugins?
prese een w.i.p laten zien?
grote?
wire?
etc.

renegeuze
%Europe/Berlin %760 %2006, 19:15
En daarbij, een dier of mens animeren is echt voor mensen met te veel vrije tijd =p

VVP
%Europe/Berlin %767 %2006, 19:24
hmm okeej ik zal er over na denken en post veranderen maar ik moet nu snel weg vanaaf een update sry :$

VVP
%Europe/Berlin %047 %2006, 02:08
geupdate ik hoop dat dit wat meer haalbaar is :D
succes ;)

meer vragen info?
post maar geen antwoord?
probeer pm..

mknol
%Europe/Berlin %726 %2006, 18:26
Mijn inzending. :D Hoe echt is deze?
Nee het klopt niet helemaal, ja het duurde 10min om te maken.

VVP
%Europe/Berlin %741 %2006, 18:47
haha wel een leuke ;)
maar ik denk dat deze topic gesloten kan worden :x
er zijn te weinig mensen die hier aan mee doen dus ook niet meer leuk op het te beginnen . en eigelijk moest er staan juni ipv juli dus het is eigelijk ook al na de deadline ;)
maar wel leuk gedaan. :)