Volledige versie bekijken : mini-site
Harmke
%Europe/Berlin %990 %2006, 00:46
In navolging op Malarin, zal ik ook mijn mini-site voor school maar even posten :)
Klik hier voor de website waarbij je niet hoeft te klikken (http://www.harmke.mitchleeuwe.nl)
behalve om dat stomme activeX geval te activeren... maar daar heb ik al genoeg mee gevochten P)
Ik had m wat verder willen uitwerken, maar zoals ik al vaker heb laten weten, was er afgelopen periode ernstig tijdgebrek :X . Zo had het character wat "levendiger" gemogen, mijn portfolio wat gevarieerder mogen zijn en ik had wat meer met het toetsenbordgebruik willen doen.
Maar komende zomer wil ik dit misschen wel gaan doen!
Vandaar dat ik van jullie tips, suggesties en opbouwende kritiek nodig heb. Graag wel even vermelden waarom je iets vindt, want aan opmerkingen als "ik vind het nix" of "vette shit' heb ik nix ;)
Alvast bedankt :)
Edit//
Vcard heb k weggehaald ivm bescherming van mijn privegegevens ;)
FantasTies
%Europe/Berlin %994 %2006, 00:51
Ik vind hem kei mooi :D
Alleen ik heb aanmerkingen :D
Die pijltjes bij portfolio, die mogen wat mij betreft wel dikker, nu lijkt net of ze heel pixelig zijn ofzo...
En in je portfolio staat een meisje met zwarte trui, een aapje, en een engeltje, als je nu eens het portfolio meisje (die met het bordje portfolio), vervangt door het engeltje, en het aapje eens door het beeld laat vliegen aan een liaan, dan krijg je meer variatie, en een verborgen animatie'tje erin is altijd leuk!
Neuro
%Europe/Berlin %431 %2006, 11:21
ik vind hem erg mooi, leuk figuurtje(vooral het pop effect =geen echte handen en voeten)
maar mischien kan je hem nog wel wat uitbreiden, nu is hij wel heel beperkt en het heeft volghens mij een enorm potentieel
zoek mischien ook naar een ander lettertype,het huidige komt net iets te standaard over
tip: maak eerst een start knop, de meeste mensen weten niet dat je eerst op je swf moet kliken voor je met je toetsen bord kan werken(en dit heeft niets met "dat stomme activeX geval" te maken :) )
Ea.Z
%Europe/Berlin %442 %2006, 11:37
erg leuk, maar ik had de nav niet zo direct door (niets gelezen.:# was te benieuwd naar wat er gebeurt als je met de muis zou klikken:p)
maar dat eolas ding mag nu toch echt geen obstakel meer zijn;)
als je hulp wilt kun je kiezen om me te pm'en of even de sticky in de algemene vragen te checken (besturingselement activeren) ;)
ne verder heeft neuro alles gezegd zou ik zo zeggen :p
VVP
%Europe/Berlin %544 %2006, 14:03
leuk bedacht zo :D
ik vind het er leuk uit zien ik het niet zo snel door dat je met je toetsen bord moest 'besturen' mischien kun je dat in het rood zetten dat het wat meer opvalt niet iedereen leestzo snel als sommigen wel doen ;)
voor de rest gewoon tof :)
greetz vinny
leihi2
%Europe/Berlin %595 %2006, 15:17
hijs leuk :D ja.. alleen nu is mijn muis kapot omdat ik het door het raam moest gooien... zucht...
Mitch
%Europe/Berlin %387 %2006, 10:17
Vette shit
Had je natuurlijk al gezegd wat ik ervan vind, maar wou er hier ook op reageren . Hoop dat ik nog een beetje zinnige dingen zeg
Ik vind het een erg leuke mini site/portfolio geworden. De kleuren zijn erg leuk en maken het lekker levendig (kleuren lijken iets zelfsprekendst maar dat vind ik dus echt niet). De leuke karakteristieke poppetjes komen ook erg leuk naar voren omdat ze je eigenlijk door de site helpen, jammer dat ze niet wat meer geanimeerd zijn indd, zou leuk zijn als ze reageren als je typt of toch "stiekem" klikt ofzo (dat je wordt afgestraft ofzo net als http://www.dontclick.it )
Om je werk zo te laten zien (met enter) is wel prettig om door heen te bladeren, zoiets moet je erin houden
Een kader of achtergrond om de site zou ook cool zijn, daardoor komt het levendige sfeertje misschien nog beter over.
Ga er mee verder !
Harmke
%Europe/Berlin %907 %2006, 22:46
Hey, iedereen bedankt voor het commentaar :)
Die pijltjes bij portfolio, die mogen wat mij betreft wel dikker, nu lijkt net of ze heel pixelig zijn ofzo...
;) Die had ik al opgeschreven, maar goed dat je me er aan herinnert :).
En in je portfolio staat een meisje met zwarte trui, een aapje, en een engeltje, als je nu eens het portfolio meisje (die met het bordje portfolio), vervangt door het engeltje, en het aapje eens door het beeld laat vliegen aan een liaan, dan krijg je meer variatie, en een verborgen animatie'tje erin is altijd leuk!
Een leuk idee! Ook omdat (jij wist dat natuurlijk :D) die 2 characters mijn 2 kanten laten zien en dus eigenlijk (net als dat meisje met gestreepte shirt) ook mij weergeven.
erg leuk, maar ik had de nav niet zo direct door (niets gelezen. was te benieuwd naar wat er gebeurt als je met de muis zou klikken)
tip: maak eerst een start knop, de meeste mensen weten niet dat je eerst op je swf moet kliken voor je met je toetsen bord kan werken
Das idd een goed idee!
Ik zat er al mee, dat veel mensen waarschijnlijk die tekst op de "middelste" pagina toch niet lezen... Dus die 2 problemen kan ik in 1 klap oplossen door een knop met een tekst over de besturing erbij :).
alleen nu is mijn muis kapot omdat ik het door het raam moest gooien... zucht...
Dan gebruik je nu die Wacom die je voor mijn verjaardag had gekocht maar die je me niet gaf, omdat ik er zelf al een had gekocht ;)
De leuke karakteristieke poppetjes komen ook erg leuk naar voren omdat ze je eigenlijk door de site helpen, jammer dat ze niet wat meer geanimeerd zijn indd, zou leuk zijn als ze reageren als je typt of toch "stiekem" klikt ofzo (dat je wordt afgestraft ofzo net als http://www.dontclick.it )
Om je werk zo te laten zien (met enter) is wel prettig om door heen te bladeren, zoiets moet je erin houden
Een kader of achtergrond om de site zou ook cool zijn, daardoor komt het levendige sfeertje misschien nog beter over.
Ga er mee verder !
Wordt (van de zomer) aan gewerkt :)
WernerL
%Europe/Berlin %910 %2006, 22:51
Als ik op enter moet drukken en ik druk op enter krijg ik een 404...
//edit
slecht gelezen. Ik dacht dat ik eerst op enter moest rammen voordat ik site kreeg. blijkbaar was die eerste enter om vcard te downen. volgende keer lees ik WEL goed.:D
//edit2
Ok ik heb site bekeken. Het is idd echt mini! Orginele navigatie dat wel.... :P duurde even voordat ik het doorhad maar maakt niet uit.
Nja, ik weet eigenlijk niet wat ik er verder nog van moet zeggen. :-) Ziet er leuk uit... mischien de swf ook verticaal centreren? Nu staat ie daar zo boven..
giel12
%Europe/Berlin %371 %2006, 09:54
Prachtig resultaat! Gedurfd, professioneel. Ik ben gewoon sprakeloos. Prachtige vectors, mooi in elkaar gestoken, vlotte animatie, nieuwe manier van navigeren alsook een leuke manier, overzichtelijk, knap!
Succes moet ik je niet wensen, want dat heb je al!
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.