Volledige versie bekijken : Nieuwe Robot
Count Carstein
%Europe/Berlin %977 %2005, 00:27
http://www.model-art.nl/Movie1.html
Deze Robot gaat nadat hij geanimeerd is mijn website promoten en presenteren.
Iemand nog suggesties of opmerkingen...IK HEB ZE GRAAG.
De vorige website gaat eraf omdat je minstens een 1 ghz nodig had om hem zonder schokken te bezichtigen..
MVG :eek:
Toevoeging.
Veel mensen hebben interesse getoond naar de animatie.
Hier bij het eerste bestandje toegevoegd...(HEEL VEEL FOUTEN NOG))))) :D IK weet het!
Dauntless
%Europe/Berlin %979 %2005, 00:30
Sweeeet!!!! Mooi getekend!!! Heb je dit alleen met flash gedaan? Of ook met poser o.i.d. ?
Count Carstein
%Europe/Berlin %981 %2005, 00:34
Deze robot heb ik ontwikkeld in Swift 3D.
Ik ben erg blij dat je hem mooi vind.....Ik heb zo'n beetje de hele week....Na mijn werk....(Voornamelijk na mijn werk) eraan gewerkt.
Op de echte site ga ik de bestanden nog verkleinen MBV Optimaze. 60% kleiner.
Hij zal dus soepeler lopen en beter laden!
Groetekes.
MA2R
%Europe/Berlin %349 %2005, 09:23
mooie robot maar waarom lijkt het of het blauwe rondje met die m erin knippert??
WernerL
%Europe/Berlin %430 %2005, 11:20
Het blauwe rondje met de M erin knippert hier helemaal niet hoor. :)
Verder very nice robot. ;)
Flashingback
%Europe/Berlin %506 %2005, 13:09
Ik zou hem niet meer verkleinen hoor ik ben hier momenteel bezig op zeer trage internet verbinding via gprs en hij laad vrij snel in ik denk dat ie 5 secondjes nodig had ofzo. Hij is verder mooi gemodeld ben benieuwd naar je site.
Count Carstein
%Europe/Berlin %643 %2005, 16:26
Iedereen hartstikke bedank voor de reply's IK BEN ER ERG BLIJ MEE.
Lenny de robot trouwens ook.
Ik raakte een beetje in paniek toen ik hoorde dat het blauwe logotje zou knipperen en had gelijk meerdere mensen gebeld om dit te veriferen.
Ben blij dat dit maar een enkeling was....Al zou ik graag willen weten hoe dit kon..
Ik ben van plan aan het einde van het weekend een UNDER CONSTRUCTION intro klaar te hebben met lenny als begeleiding.
MVG.
Count Carstein.
Vinc
%Europe/Berlin %648 %2005, 16:34
Ik vind het knap dat je het kan maken met Swift3d.. Ik ken swift3d niet dus dat telt al helemaal mee :D
Trouwens, in je beginpost staat 1ghz, maar ik heb een 2ghz en hij liep nog niet lekker :P Maar deze wel :D
mech7
%Europe/Berlin %696 %2005, 17:43
Ziet er cool uit :D
dyanne
%Europe/Berlin %048 %2005, 02:09
Ik ben verliefd op Lenny!
Count Carstein
%Europe/Berlin %245 %2005, 06:53
Als je wilt stuur ik je een paar polygonen op.
maare....verliefd zou dan toch wel een zwaar woord worden.
In ieder geval bedankt.
Ben echt blij met alle GEWELDIGE reakties...Ik ga ervan blozen. :I :p :I :D :I :cool: :I
MVG. Count Carstein
BDisOKE
%Europe/Berlin %644 %2005, 16:28
Leuk!
Ben benieuwd hoe hij straks gaat lopen en bewegen! :)
Count Carstein
%Europe/Berlin %777 %2005, 19:40
Veel mensen hebben interesse getoond naar de animatie.
Hier bij het eerste bestandje toegevoegd...(HEEL VEEL FOUTEN NOG))))) :D IK weet het!
Enig commentaar op de achtergrond en animatie is dus nog niet nodig. KOMT WEL!!! :D
Immiddels heb ik een nieuw achtergrondje en heb ik een hele zooi fouten uit het model gehaalt dat het animeren bemoeilijkte. Vandaar dus al de animatie fouten!! :D :D :D :I :I :I
EN JA......Lenny heeft een wiel gekregen.......Was wat makkelijker en sneller nu....
Als hij zometeen af is zal ik (ALS DIT VEEL LEUKER BLIJKT) alsnog de loop animaties toevoegen...(Het is op dat moment niet zoveel werk meer EN dan kan ik de site alvast online gooien)
Flash Dreams
%Europe/Berlin %827 %2005, 20:51
Het ziet er geweldig uit :)
Ik vond je vorige robot ook al supper mooi, maar deze heeft toch iets meer persoonlijkheid.
Count Carstein
%Europe/Berlin %829 %2005, 20:54
Hij is inderdaad een stuk liever...
Iemand heeft zelfs al bijna een huwelijksaanzoek gedaan.!!! :D :p
General_Gekko
%Europe/Berlin %878 %2005, 22:04
echt heel mooi!!!!! zo das er uit! ik kan ook al een klein beetje met swift omgaan (http://www.vanelstenoosterbaan.nl/ van een half jaar geleden :P) maar dat is nog lang niet zo goed als jij... maar mijn vraag is even.. hoe doe je dit in flash??... animeer je de heele robot in swift voor een filmpje in flash.. en doet daar de achtergrond er bij.. of doe je alles in swift en zet er dan je interface en zo er in>>:S ik snap me zelf niet meer maja hoe ga je dat doen..??
Count Carstein
%Europe/Berlin %883 %2005, 22:12
Ik animeer eerst de gehele scene.
Daarna render ik de GEHELE SCENE in gedeelten.
Eerst de omgeving....(DAT KAN DUS 1 PLAATJE ZIJN MITS JE VOORWERPEN NIET ACHTER IETS LANGS BEWEGEN.)
Daarna de bewegende delen.
Ik importeer dit alles als objecten in flash en compileer in flash mijn filmpjes opnieuw.
ik ben zelf ook pas vanaf begin dit jaar bezig met swift en heb zelfs pas een aantal weken in flash.
Er zijn veel tutorials te vinden op de website van erain. (SIMPEL EN DUIDELIJK) :eek:
Ze helpen je makkelijk op weg.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.