PDA

Volledige versie bekijken : Spam

ninetynine
%Europe/Berlin %523 %2006, 13:33
kben et beu mensen, ik krijg de laatste tijd immens veel spam, outlook zorgt er wel voor dat ze in ongewenste post staat(met ***spam*** voor), maar de spam van tegenwoordig is met afbeeldingen in de bijlage, en dat gebruikt dus wel van mijn bandwidth, nu wou ik vragen
als er een manier is om die spam niet meer te krijgen.

Ohja , nee ik heb nergens mijn emailadres ingevuld fzo
en aangeven gaat niet : tzijn iedere keer andere emailadressen zoals :
June Rogers [tkwdd@dunn-carney.com]
Erasmus Foley [qaksvmzi@kyoto-info.ne.jp]

ze worden waarschijnlijk gegenereerd , kheb zojuist even gekeken naar een van die adressen :
http://www.dunn-carney.com/ bestaat dus en kheb ze een mailtje gestuurd.

mech7
%Europe/Berlin %530 %2006, 13:43
mjah ik heb mijnes wat hoger gezet.. als ze in ongewenste mail komen dan download ie de afbeeldingen bij mij niet.. wat wel lastig is soms zitten er ook goede mailtjes tussen dat is echt vervelend :(

Jorim
%Europe/Berlin %566 %2006, 14:35
Een antispamprogramma gebruiken dat je email al op de server controleerd (geen idee welke, weet alleen de ze bestaan). Je spam rapporteren bij bijv. spamcop en hopen dat je steeds minder krijgt :)

Typ je emailadres eens in in Google en kijk of die rare dingen vind, wie weet staat ie toch ergens online (dan ben je al te laat, maar goed)...

renegeuze
%Europe/Berlin %588 %2006, 15:07
Ik weet niet wat voor adres je het over hebt maar ik stuur van mijn webservers alle mails naar gmail. Tot nu toe werkt de spamfilter van gmail super voor mij.

En het heeft waarschijnlijk weinig zin om mailtjes terug te sturen omdat iedere aap een mail adres kan "faken"