Volledige versie bekijken : php>flash probleem
maccable
%Europe/Berlin %634 %2005, 16:13
Ik probeer een aantal variabelen in flash in een textfield te laden en dat textfield staat in een movieclip. Het enige wat er in dat veld staat is _level0.Comments_1.comments_1
comments_1 is de naam van het textveld en Comments_1 is de naam van de movieclip.
Somebody help me...
TIA
davyvh
%Europe/Berlin %698 %2005, 17:45
Dit komt volgens mij omdat je AS niet goed is...
Kan je iets duidelijker zijn hoe die variabelen juist worden weergegeven?
Is dat bv in xml vorm, ...
maccable
%Europe/Berlin %705 %2005, 17:55
Ik probeer ze vanuit php in flash te laden dmv. Flashvars.
Als ik het textfield gewoon op de stage zet dan komen de variabelen wel gewoon goed in de velden maar in een mc niet meer...
maccable
%Europe/Berlin %674 %2005, 17:11
Het is uiteindelijk gelukt..ik heb het met flash remoting gedaan.....errug kewl...amfphp.
alb
%Europe/Berlin %944 %2005, 23:39
kun je mij vertellen hoe je dit hebt opgelost, flash remoting zegt mij niets maar ik sukkel al een poosje met hetzelfde probleem
Dauntless
%Europe/Berlin %959 %2005, 00:01
Dan heb je waarschijnlijk de var naam ingesteld? Gebruik alleen de instancenaam! Daarnaast is die var die je dmv flashvars krijgt alleen beschikbaar op de hoofdtijdlijn. Doe dus:
this.Comments_1.comments_1.text = this.INGELADENVAR;
Waarbij comments_1 de instance naam van je txt vak is. En dit scriptje moet dus op de hoofdtijdlijn :).
The_One
%Europe/Berlin %023 %2005, 01:34
Het is uiteindelijk gelukt..ik heb het met flash remoting gedaan.....errug kewl...amfphp.
Kan je dat eens uitleggen, want ik loop echt al 2 weken hiermee te ***ten... :o
brossiekoppie
%Europe/Berlin %428 %2005, 11:17
Alles zal klaar en duidelijk worden uitgelegd op de eerstkomende bijeenkomst van de belgische mmug.
» 29 september 2005 @ MMC Gent
In deze sessie wordt het gebruik van Flash Remoting toegelicht door Christophe Herreman aan de hand van AMFPHP, een opensource PHP implementatie van Flash Remoting.
Volgende onderwerpen worden aangehaald:
- Wat is AMF?
- opzetten van de serveromgeving
- Flash Remoting API, AS 2.0
- debugging
- voorbeelden, voorbeelden, voorbeelden
- best practices
Na deze sessie moet het duidelijk zijn dat het gebruik van Flash Remoting vele voordelen biedt ten opzichte van LoadVars, XML, etc en dat het aanleren ervan niet schrikwekkend moeilijk is.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.