PDA

Volledige versie bekijken : vvpproductions®

VVP
%Europe/Berlin %609 %2006, 15:38
even alvast een testje van vvpproductions®
alleen het animeren nog van de overgangen van de bladeren.. (home, info, about me, word, contact) en work afmaken en bij contact send knop naar mijn mail linken.. en nartuurlijk een helehoop updaten als alles af is..
mijn vraag aan julie is..
wat vind je er van?
't is 1 van mijn 1ste sites (mijn 3de..)

greetz vinny..
(http://www.freewebtown.com/vvpp/index2.swf)

Lorrens
%Europe/Berlin %666 %2006, 16:59
sorry ik vind het maar niets.
Lettertypes : slecht, beter iets strakkers nemen. Ook kan de tekst iets kleiner en scherper.
Kleurgebruik : niet over nagedacht, een paar kleurtjes lukraak door elkaar gebruikt. Roze, groen, geel en rood als 'accenten' op grijs werkt niet hier.
Vormen : raar, je gebruikt rechte, meer gestroomlijnde EN ronde vormen door elkaar, zit veel te weinig logica in.

Wat houdt het woord Productions bij jou in? En waarom die registratie R erachteraan? Heb je je bedrijf geregistreerd als merk? http://nl.wikipedia.org/wiki/Trademark
Succes, maar ik zou eerst wat keuzes gaan maken over hoe je het aan wilt pakken voordat je begint..

[EDIT-HULP]
Kies een strakker lettertype als je professioneel wilt overkomen. Denk hierbij aan fonts zoals verdana, zonder al teveel poespas.
Kies een mooi kleurenschema. Kijk eens op http://www.colormatch.dk/ voor goede bij elkaar passende kleuren (alleen in IE)
Kies een 'doel' voor je website. Wat moet het uitstralen? Wil ik mezelf/mijn werk verkopen aan de klant? Lukt dat met wat ik nu heb?
Laat zien wat nodig is om je doel te bereiken. Als je websites wil maken voor anderen, kan het hun niet al teveel schelen welke Nickname je hebt bij Counterstrike.
[/EDIT-HULP]

sorry dat ik zo hard en direct ben, maar ik denk dat je hier het meeste aan zult hebben...

Emveedee
%Europe/Berlin %686 %2006, 17:28
Leuke site,
maar als ik opdrachtgever zou zijn zou ik niet denken van:
Zo, die is goed, door hem laat ik t doen.
Gebruik de tips die lorrens je geeft.

En dan nog iets:

Waarom maak je wel sites voor bedrijven en winkels maar niet voor particulieren ? :S

Mvg.

psychonikeo
%Europe/Berlin %731 %2006, 18:33
Wat houdt het woord Productions bij jou in?

Zoals op zijn site staat is het "gewoon een wood" [:o)]

trrt
%Europe/Berlin %738 %2006, 18:43
Ook moet je de onzinnige informatie er af gooien zoals je bijnaam en game....
Niet echt interessant... kies inderdaad ook even een lekker lezend lettertype want dit is echt krisis....
je achtergrond mag ook netter, want EN de lijnen staan niet allemaal even ver van elkaar.. EN rechtsboven halen ze het einde van het scherm niet.....

FF verder mee gaan dus wat de rest ook zegt...

Erwinzzz
%Europe/Berlin %756 %2006, 19:08
Ik ben het eens met de posts voor mij. Nog ff een detail, warom kan je die balletjes draggen? en geef hem aub. ook een onReleaseOutside actie want soms blijft hij nog plakken ook :p

VVP
%Europe/Berlin %629 %2006, 16:06
deze is voor test ik ben bezig een helehoop sites te maken van vvpproductions
maar ik wil het graag laten zien zodat ik kritiek krijg om daar van te leren bedankt voor de opmerkingen ik maak deze af met de tips die jullie hebben gegeven en begin weer aan een nieuwe
Tanx :)

greetz vinny (Y)