Volledige versie bekijken : Php in flash
pepio
%Europe/Berlin %564 %2006, 14:33
Beste,
Ik heb een site gemaakt met php maar zou deze graag willen omzetten in flash. Weet iemand of/hoe dit kan en wil mij daar eventueel wel bij helpen?
brossiekoppie
%Europe/Berlin %608 %2006, 15:36
Jammer maar helaas. Dit kan niet zonder een grondige reorganisatie. Als je zegt "een site met php" veronderstel ik (x)html/php en dat is een totaal andere werkwijze dan Flash.
De combo Flash/php is weliswaar een zeer goede combinatie. Je kan bvb datauitwisseling doen via AMFphp. Voor kleine hoeveelheden data kan je in Flash via loadvars werken.
Denk er tenslotte aan dat Flash een middel is en niet een doel ;)
pepio
%Europe/Berlin %849 %2006, 21:23
Jammer maar helaas. Dit kan niet zonder een grondige reorganisatie. Als je zegt "een site met php" veronderstel ik (x)html/php en dat is een totaal andere werkwijze dan Flash.
De combo Flash/php is weliswaar een zeer goede combinatie. Je kan bvb datauitwisseling doen via AMFphp. Voor kleine hoeveelheden data kan je in Flash via loadvars werken.
Denk er tenslotte aan dat Flash een middel is en niet een doel ;)
Dan gaat het niet weken denk ik. Jammer maar hellaas. En er is ook geen mogelijk heid om met flash php bestanden te laten zien? Dmv een soort browser?
Laiverd
%Europe/Berlin %917 %2006, 23:01
Nope. Je kunt evt wel door php gegenereerde output laten zien, maar de ondersteuning voor HTML-tags is in Flash erg beperkt. Kijk maar eens in de handleiding.
John
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.