PDA

Volledige versie bekijken : Rockabilly Allstars

APB
%Europe/Berlin %596 %2006, 15:19
Hé daar zijn we weer met een setje schoenen. Deze heb ik gemaakt voor een vriendin van mij. Ze was namelijk de eerste die dr schoenen klaar had staan nadat ze de mijne had gezien.

1e Ontwerpje:
http://home.hetnet.nl/~oord/Allstars/Schoen%20side%201.jpg
Ze wilde graag een kant roze, dus toen dacht ik nou laat ik daar dan doodshoofdjes op zetten want dat doorbreekt een beetje het schattige/lieve. Daarna nog sterretjes erbijgezet in babyblauw.. waardoor het weer te lief werd en toen heb ik maar om ook een beetje de onderkant op te vullen er rockabilly vlammen op gezet.

2e Ontwerpje:
http://home.hetnet.nl/~oord/Allstars/Schoen%20side%202.jpg
Ze luisterd veel gitaarmuziek, en ze speelt het zelf ook dus dacht ik nou dan is het misschien wel gaaf om er een gitaar op te zetten aan de andere kant. Die heb ik toen zwart gemaakt omdat het dan helemaal zwart wit is net als de gitaar. Ik heb er expres een wit randje omheen gelaten zodat je goed het verschil tussen de 'achtergrond' en de gitaar kan zien. Daarna nog wat sterretjes toegevoegd omdat het anders te leeg was.

De Schoenen dan zelf:
Ik had 1 kant geverft en tijdens het verven kwam ik er achter dat de stof een beetje de graffiti opzoog dus dat ik niet echt strak kon werken. Uiteindelijk toch afgemaakt en toen hoorde ik van mijn moeder dat het misschien wel slim zou zijn om er gesso op te smeren voordat ik ging verven, gesso is namelijk een goedje dat je op het doek moet smeren voordat je op doek gaat schilderen. Ik dus gedaan en de graffiti bleef inneens veel beter zitten. Het enige nadeel daarvan was wel dat de stof wat stugger werd. Maar uiteindelijk ben ik tevreden over het resultaat. En zij ook!

http://home.hetnet.nl/~oord/Allstars/Leano%27s.jpg

LINK LINK LINK LINK LINK LINK LINK LINK LINK LINK LINK LINK LINK LINK LINK LINK
De link voor de andere foto's: Klikkerdieklakkerdieklik (http://home.hetnet.nl/~oord/Allstars/Allstars.htm)

gc_soad_bartjuh
%Europe/Berlin %602 %2006, 15:27
echt hartstikke mooi;)
begin een klein zaakje ofzo:P
vooral de gitaarkant vind ik erg mooi die gitaar is meesterlijk gedaan.
ook wel leuk die doodskopjes erdoor zoals je zegt dat haalt het lieve weg.

misschien een beetje erg lomp maar dit heeft toch niks met een computer te maken ofzo.
misschien kunnen we voor plaatjes en handenarbeid een sub-forum in de testcase maken ofzo.

APB
%Europe/Berlin %606 %2006, 15:33
De FlashFocus Showcase is bedoeld om jouw projecten te laten zien aan en te laten beoordelen door andere FlashFocus leden. Niet alleen Flash websites, webapplicaties en interfaces kunnen hier in terecht komen, ook is de Showcase toegankelijk voor pure ActionScript projecten, MXML-ActionScript projecten en designconcepten van verscheidene aard.
Dus volgens mij mag het wel gewoon hoor :) maar groot gelijk dat je er wat van zegt.. ik had bij de vorige schoenen ook getwijfeld of ik ze er wel op moest zetten

Ruben!
%Europe/Berlin %621 %2006, 15:54
het mag echt wel;) een designproject van hoog niveau is altijd welkom in de testcase!:D ze zijn mooi gelukt. guitar=myFavourite(); maar die ander is ook mooi gedaan hoor!! die vriendin (jé vriendin???) zal wel blij zijn;) flink opscheppen bij dr vriendinnen natuurlijk:P

krush
%Europe/Berlin %642 %2006, 16:25
vind die gitaar echt supercool gedaan ;)
je mag anders voor onze band eens schoentjes ontwerpen hoor héhé.

ninetynine
%Europe/Berlin %653 %2006, 16:41
ja ze zijn weer lekker :)
maar toch vond ik je vorige beter
msschn opdat ik niet zo'n rocker ben 8~

vectorboy
%Europe/Berlin %667 %2006, 17:00
Vond de vorige ook beter, maar ze blijven extreem vet!

Klasse man!

Jorim
%Europe/Berlin %668 %2006, 17:02
het mag echt wel;) een designproject van hoog niveau is altijd welkom in de testcase!:D
Kijk, dat zijn wijze woorden. Als iedereen oohhh en aahhh roept moet je niet twijfelen, maar gewoon plaatsen!

Je moet ze per opbod op marktplaats of ebay gaan verkopen, gouden handel volgens mij :D

Emveedee
%Europe/Berlin %672 %2006, 17:07
Echt ultravet gewoon :D

Je moet proberen je ontwerpen te verkopen aan converse ofzo
*ziet $$$* :P

SimonV
%Europe/Berlin %675 %2006, 17:13
< Zo lekker gedaan... >
:D

jelmerdewilde
%Europe/Berlin %714 %2006, 18:08
pfu. weer zalig.. tis gewoon vét 8D

ik zou als ik jou was eens naar goeie verf voor de stof van jou schoen gaan zoeken, vast wel duur.. maar dat gaat misschien makkelijker/beter :)