PDA

Volledige versie bekijken : Artistieke tekening :)

japgab
%Europe/Berlin %656 %2006, 16:45
Hey allemaal, mijn vorige topic werd al snel gesloten.. waarom weet ik niet maar ik zal nu proberen wat meer uitleg te geven bij mijn tekening.

Dit is een tekening die ik al eerder heb gemaakt. Ik heb hem eerst op papier gezet, ik ga er dat gewoon even voor zitten en zet een paar creative lijnen op papier, bij deze tekening was de bedoeling om een view te geven naar de lucht als er veel dingen in je hoofd omgaan. Ik ben toen aan de slag gegaan op de computer. De grijze schilfers zijn de schilfers die als wolken voor de oranje lichtbron hangen. De schilfers zijn de slechte dingen in de gedachte, de lichtbron daarachter het mooie. Aangezien niemand helemaal slecht of helemaal goed is, heb ik geprobeert de schilfers te verbreken, door er een flits in te maken, in de kleuren grijs en zwart. Alsof een ster uit elkaar spat..

Ik hoop dat julllie nu de betekenis van de tekening begrijpen

hoe vinden jullie hem gelukt??:)

Ik ben er trouwens wel degelijk een tijd mee bezig geweest:)

Hier staat hij online : http://www.jgdesign.nl/creatie274.jpg

Groetjesss

sparkstyle
%Europe/Berlin %660 %2006, 16:51
Het is toch een flash forum en geen plaatjes forum, maar.. opzich vin ik hem wel ok.. :)

japgab
%Europe/Berlin %672 %2006, 17:08
er worden tog wel vaker psd creaties gepost? ik d8 dat dat wel mocht :)

japgab
%Europe/Berlin %672 %2006, 17:08
iig wat is jullie mening over mijn tekening??:)

Mitch
%Europe/Berlin %689 %2006, 17:32
Tja het heeft wel wat... Maar zo creatief komt het bij mij nog niet over.

Het is "maar" een plaatje en het lijkt alsof je er niet veel mee hebt gedaan.
Laat dan ook zien wat je op papier hebt gemaakt :)

Jelle
%Europe/Berlin %709 %2006, 18:01
Mij doet het niets.
Ik denk dat je beter zulke afbeeldingen post op een andere website. Iets over dromen en het spirituele ofzo, want het heeft niet zoveel met Flash/animatie/design/... te maken.

Ruben!
%Europe/Berlin %738 %2006, 18:43
ondanks je uitleg doen die 1000 blokjes met wat cirkeltjes me weinig... Ik vind dat een tekening ook zonder uitleg duidelijk moet zijn eigenlijk... :D

japgab
%Europe/Berlin %753 %2006, 19:04
2 jelle:

Dat ben ik niet met je eens.. ik vind dat je een gedachte achter iets kan hebben, en er een mooi design van kunt maken.. dat van mij zit namelijks nix spiritueels achter :)

Greetz:)

sparkstyle
%Europe/Berlin %755 %2006, 19:07
Ookal ben ik een beginner, Post dingen waar je (lang) op hebt gewerkt, waar je trots op bent. Laat het aan je ouders zien/vrienden. Ik heb het aan het broertje van mijn zus haar zwager :) laten zien.. en hij verbeterde mijn 1e site. Mensen vonden hem daarna ook een stukje beter. Je leert van je fouten en je word beter.

Maar ik blijf meestal vriendelijk enne, ik vind dat beginners fouten mogen maken!

Ik ga nu even door met waar ik mee bezig was/ben.

Fijne dag nog.. :D
Ik ben benieuwd naar je nieuwe dingen ;)

Harmke
%Europe/Berlin %758 %2006, 19:12
2 jelle:

Dat ben ik niet met je eens.. ik vind dat je een gedachte achter iets kan hebben, en er een mooi design van kunt maken.. dat van mij zit namelijks nix spiritueels achter :)

Greetz:)
Doe dan ook niet alsof t wel zo is.

Mensen zitten hier hun tijd te steken om jou te helpen/tips te geven en dan ga jij een beetje onzin posten... lekker aardig :S

Mitch
%Europe/Berlin %761 %2006, 19:16
Komt erop neer dat het nergens over gaat.

Ik blijf ze niet sluiten he. Post de volgende keer iets waar je echt aan hebt zitten werken en wat ook nog een beetje in het straatje van FF past :)