PDA

Volledige versie bekijken : XLM-probleem

dyanne
%Europe/Berlin %944 %2005, 23:39
Ok, het volgende is het geval:

Ik heb een website waarin een MC ingeladen wordt. In die MC zit een graphic en tevens wordt in die MC naar een XLM-document gezocht. Wanneer ik die MC apart van mijn website test vind hij netjes die XLM-file en werkt alles mooi. Maarrrrrrrrr, wanneer ik de website test en de MC in laat laden, zegt hij dat hij de XLM-file NIET kan vinden. De graphic geeft hij wel netjes weer.

Hoe kan dat nou??????

Flasher
%Europe/Berlin %946 %2005, 23:42
klopt het pad naar het xml-document wel?? (xml, geen xlm) het gaat om het pad ten opzichte van de root-swf, niet de ingeladen mc

dyanne
%Europe/Berlin %956 %2005, 23:57
Dit staat nu in mijn MC. Dit is nu ten opzichte van de root-swf, niet de MC zelf. Dan doet hij het dus niet meer in de MC zelf, maar ook nog steeds niet in de root/swf.
x.load("SWF Rondleiding/rondleiding.xml");

Laiverd
%Europe/Berlin %973 %2005, 00:22
Het echt al heel vaak gezegd: paden naar externe bestanden dienen te beginnen vanaf de HTML-pagina waarin de host swf (je eerste swf dus) is ge-embed.

John

dyanne
%Europe/Berlin %979 %2005, 00:30
Dat begrijp ik, maar hij laadt het xml/bestand niet die gebruikt wordt in een MC die wordt ingeladen.

dyanne
%Europe/Berlin %004 %2005, 01:06
ik heb het gevonden, ik moest bij publish settings de flashplayer naar 6 zetten in plaats van 7

dyanne
%Europe/Berlin %918 %2005, 23:02
het werkt dus nog niet :s

dioneo
%Europe/Berlin %538 %2005, 13:55
zit er een spatie in het pad? hoogstwaarschijnlijk gaat het daar fout.