PDA

Volledige versie bekijken : Tekst zetten op animatie

Bugged
%Europe/Berlin %836 %2005, 21:04
Hoi allemaal!

Ik ben nieuw hier, en heb zo goed als geen ervaring met Flash. :I
Ik ben toch wat aan het prutsen geweest met mogelijkheden, en ik zoek nu hoe ik een tekst kan laten infaden.
Dit heb ik geknutseld: swf bestand (http://www.bugged.nl/flashspelen/kijkeswatikkan.swf), fla bestand (http://www.bugged.nl/flashspelen/Untitled-1.fla).

Zouden jullie mij nu kunnen uitleggen hoe ik daar een tekst opzet?
Want als ik er nu eentje toevoeg (en dan met wat twains een overgang probeer te maken, dan koppelt ie dat aan de twain van die circel).

Bedankt,

Stijn

Flash Dreams
%Europe/Berlin %855 %2005, 21:31
Maak een nieuwe layer in de timeline aan, en laat daar je tekst infaden.

Bugged
%Europe/Berlin %856 %2005, 21:33
Maak een nieuwe layer in de timeline aan, en laat daar je tekst infaden.
en hoe doe ik dat dan? :I
(sorry, ken er echt niks van)

Laiverd
%Europe/Berlin %862 %2005, 21:41
Speciaal voor mensen die er 'niks van kennen' zijn er tutorials bedacht die gewoon bij het programma zitten. Verder zit er een handleiding bij (F1), waarin ook basistaken die je met Flash vaak uitvoert staan beschreven; in dit geval is zijn daarin de hoofdstukken over:
- symbols and instances
- creating animation

relevant. Sla ze er eens op na.

John

Nowan
%Europe/Berlin %880 %2005, 22:08
Speciaal voor mensen die er 'niks van kennen' zijn er tutorials bedacht die gewoon bij het programma zitten. Verder zit er een handleiding bij (F1), waarin ook basistaken die je met Flash vaak uitvoert staan beschreven; in dit geval is zijn daarin de hoofdstukken over:
- symbols and instances
- creating animation

relevant. Sla ze er eens op na.

John

en als klap op de vuurpijl heb je op dit forum een mooie zoekfunctie waar de meeste van je problemen reeds besproken zijn! :)

Flash Dreams
%Europe/Berlin %892 %2005, 22:24
En, om als flash community nieuwe leden iets beter te ontvangen,
Insert --> Timeline --> Layer

In vervolg het advies van de heren boven mij opvolgen.