PDA

Volledige versie bekijken : Final versie icedev

WernerL
%Europe/Berlin %897 %2006, 22:33
Ok ik heb vandaag de finalversie van icedev af na toch volgens mij 5 designs door mezelf afgekeurt te hebben :+

www.mad-heaven.com/icedev/flash

Ik vind deze persoonlijk supervet :D
Mja, nu jullie nog.
Ow de portfolio pagina is nog maar half af, de portfolioitems zijn nog niet klikbaar enzo. :-)

*benieuwd is*

sparkstyle
%Europe/Berlin %900 %2006, 22:36
Gaar :D [Dat is een compliment ;)]

Maw kont ik dat maar, ik snap niets van Flash 8 pro.

Quibuzz
%Europe/Berlin %915 %2006, 22:57
Mooie stijl, ziet er goed uit.

Ik moet alleen iedere keer als ik een van je menu items aanklik, weer opnieuw het geluid uitzetten.. dat is een beetje vervelend.

Qua taal:
"Weergeef menu" moet zijn "Geef menu weer"
"Fora's" bestaat niet.. moet zijn "Forums" of "Fora"
En er zijn nog wel een paar d-tjes en t-tjes niet goed hier en daar.. :)

WernerL
%Europe/Berlin %917 %2006, 23:00
Ja van dat muziek uitzetten vond ik zelf ook vervelend... en ik WIST dat fora meervoud was... waarom ik het dan nog fout spel... ik ga de tekst iig nog nalopen. :-)

Maar eerst fixen van dat geluid.
Ik had al topic over geopend maar nog niet proberen te fixen.
Ga ik nu doen. ;)

Finesky
%Europe/Berlin %917 %2006, 23:00
Ik vind de achtergrondjes echt goed geworden!

De lettertype van de preloader die telkens komt vind ik niet zo goed,
net als de 2 streepjes.
Ik zou de animatie van de blokjes (waar de tekst op staat) net even iets sneller laten gaan:).

Maar vind hem leuk geworden man!

WernerL
%Europe/Berlin %918 %2006, 23:03
Thanks. :D En die animatie van die tekst kan mss wel sneller ja.

VVP
%Europe/Berlin %934 %2006, 23:26
ik vind het 'r goed uitzien! :D
ik stoor me er nog wel aan dat die geluid inees stopt en dan weer een nieuwe begint want je klikt redelijk snel door het menu heen miss. is het leuk dat als je op 1 van de buttons klikt het geluid sachter tot stop word afgespeeld en die van de volgende pagina alvast van stop harder play ofso?
ik weet niet of ik nu duidelijk ben, ik zou niet weten hoe ik het anders kan uitleggen
maar ziet er voor de rest goed uit! (Y)

greetz vinny

WernerL
%Europe/Berlin %939 %2006, 23:32
Je bedoelt wanneer je op een button klikt het geluid uitfade en wanneer de nieuwe pagina komt de nieuwe loop infade? :-)
Mss wel goed idee.

Ea.Z
%Europe/Berlin %972 %2006, 00:20
hehe, iemand die de nieuwe 2advanced site blijkbaar leuk vind :D:p

leuk gemaakt, alleen mis ik nog wat meer speelsheid in je animaties...
Tlijkt me net 'vlug vlug' gemaakt. De achtergronden zelf zijn dik in orde. Maar je mag de site niet laten steunen op de achtergrond. De flash is nog altijd evenbelangrijk.
Nuja...
opmerkingen...
*ik vind het jammer dat je buttons en 'vensters' grijze tinten zijn... Waarom geen wit? het zwart maakt zowiezo alles al wat 'grijzer'... Frisheid in de donkerte zou ik zeggen :p
*muziek bug
*de overgangen duren net te lang.. Mag allemaal wat sneller :p
*muziek is niet erg passend bij de stijl van de site. De site (achtergronden althans) verwachten een eerder chilly/lounge sfeer... (lijkt me.. ik kan (heel) verkeerd zijn;))
*en ahja... die eolas bug :p (zoeken op het forum >> 'eolas' ;))

Goed gewerkt verder ;)

maico
%Europe/Berlin %983 %2006, 00:36
uhm.. zet die framerate eens op 31 of 32?

maico
%Europe/Berlin %984 %2006, 00:38
ik vind het 'r goed uitzien! :D
ik stoor me er nog wel aan dat die geluid inees stopt en dan weer een nieuwe begint want je klikt redelijk snel door het menu heen miss. is het leuk dat als je op 1 van de buttons klikt het geluid sachter tot stop word afgespeeld en die van de volgende pagina alvast van stop harder play ofso?
ik weet niet of ik nu duidelijk ben, ik zou niet weten hoe ik het anders kan uitleggen
maar ziet er voor de rest goed uit! (Y)

greetz vinny
inees
sachter
ofso

ik weet niet of ik nu duidelijk ben
ALs het op taal aankomt.. sorry lieverd

KniretloW
%Europe/Berlin %337 %2006, 09:05
Idd leuke achtergrond, maar verde weinig bijzonders.. probeer wat meer creativiteit te gebruiken bij de buttons, tekstachtergrond enz..

mknol
%Europe/Berlin %351 %2006, 09:26
Hele gave achtergronden. Daar kan nog meer mee!!

ps. worden achtergronden de nieuwe hype?

psychonikeo
%Europe/Berlin %382 %2006, 10:11
achtergrond is zeer netjes zoals iedereen zegt, maar het flashgedeelte past er mijn inziens gewoon niet bij.
Het is qua flash allemaal een beetje erg hoekig en langzaam. Verder vind ik het vervelend dat ik moet scrollen om de pagina in zijn geheel te zien??

b-here
%Europe/Berlin %433 %2006, 11:24
bg zijn cool, alleen vind ik de rest iets minder cool.

De loading vind ik nogal buiten de boot vallen. Ook de knoppen mogen iets gelikter.

Ow nog 1 comment op je pshop. De tekst zit niet helemaal lekker op het bord. Het zijn losse planken, de tekst kan er dus nooit zo recht op staan. Als je de text pixels maakt en dan wat knipt en plakt waar het nodig is ziet het er veel realistischer uit. Zou de laag die blend nog iets meer alpha geven. Maar ziet er heel strak uit hoor!

WernerL
%Europe/Berlin %435 %2006, 11:27
Hmmz, weet je wat? Ik ga even de animaties overnieuw maken ja. ;)
En even wat hippers bedenken voor het menu, is mss nog een beetje aan de TE saaie kant.

mknol
%Europe/Berlin %650 %2006, 16:37
Ik vind deze persoonlijk supervet
Mja, nu jullie nog.

Hmmz, weet je wat? Ik ga even de animaties overnieuw maken ja. ;)Succes!

alexju
%Europe/Berlin %660 %2006, 16:50
De achtergronden zijn het enigste wat ik mooi aan deze site vind, je hebt ook wel veeel van de nieuwe 2advanced genomen ;) Die geluiden passen niet bij de site, de kleur van de tekst moet je veranderen, wat meer kleinigheden, wat meer details en ... neem andere animaties, niet die van 2 advanced, ik vind da het (voor jou) niet mag, want ik vind je een goede designer. Succes ermee

jexter2
%Europe/Berlin %664 %2006, 16:57
Zo als bijna iedereen al zegt vind ik die achtergronden echt vet.
Alleen die knoppen en die tekst vlakken vind ik niks.
Lullig om dat zo te zeggen, maar ik help je er alleen maar mee denk ik.

Misschien dat je iets leuks kan doen met dat houtenboard waar je logo ook op staat.

groetjessssssssssssss

WernerL
%Europe/Berlin %670 %2006, 17:05
Het menu heb ik overnieuw gemaakt...
Ik heb nu 1 achtergrond sound, enkel kun je hem enkel op de homepagina aan en uit zetten :+

Even dat bugje eruit halen dan upload ik hem opnieuw... ik vind hem zelf iig al beter.
Heb animaties al aangepast enzo.

Mss heb ik over uur wel klaar :D Dan upload ik hem weer.

Tekstvlakken moet ik trouwens ook iets vetters voor bedenken ja...

En mss een animatie die blijft spelen als heel de pagina tevoorschijn gekomen is... Enkel als extra detail. Heb echt geen idee wat maar ik bedenk wel wat. :D

WernerL
%Europe/Berlin %756 %2006, 19:10
*bumb*
check nog eens. :-)
Nu heb ik de animaties gewijzigd.
En voor elke button dat worden denk ik icoontjes.... die ga ik zometeen even modellen in 3dsmax :D

Je kunt trouwens enkel op de home pagina de muziek uitzetten als je het vervelend vind...
Geen idee waar dat aan ligt maar ik krijg het niet gefixt :D

Ow en ik ben nog een chill achtergrond muziekje aant zoeken... Ik heb er nu maar even een lekkere metal beat achter gezet :D maar niet echt gepast ofzo... ik had nog niks moois kunnen vinden.

mech7
%Europe/Berlin %818 %2006, 20:38
jezus echt in een keer vette terring herrie door mijn boxen te knallen :p schrik me te pletter

WernerL
%Europe/Berlin %819 %2006, 20:39
jezus echt in een keer vette terring herrie door mijn boxen te knallen :p schrik me te pletter

LOL :D

WickedMind
%Europe/Berlin %946 %2006, 23:42
Leuk, maar kan beter nog :)
Ik denk dat je dit design nog niet zelf goed mag keuren.
Het is een leuke opzet maar wat mij betreft zit er nog wat werk in.

Menu vind ik niet echt bijzonder. Rondjes vind ik de gradients niet mooi van en outline ook niet. Lettertype vind ik ook niet heel mooi in het design.

Muziek? ****ed up hier. Als ik naar andere programma toega op mn taakbalk stopt de sound? Als dat expres is (en kan?) laat het dan met een fade out gebeuren. Knopje voor aan / uit vind ik ook niet mooi en in stijl website.

Je ice-dev logo op dat bord mag wel iets duidelijker vind ik. Je mag jezelf op je eigen site best wat promo geven en ik denk dat het wel een extra iets geeft door dat in de donkerte wat naar voren te laten komen.

Thumbs up further!
Ziet er echt wel leuk uit, maar gewoon wat dingen die ik zou veranderen.

WernerL
%Europe/Berlin %951 %2006, 23:50
Gaat de sound uit als je naar ander programma in taakbalk gaat? wtf? dat heb ik niet met opzet gedaan... :D Dat is dan een bug