PDA

Volledige versie bekijken : Q-Tracx

idiommedia
%Europe/Berlin %489 %2006, 12:45
Hadie Flashers!

Het is alweer zoooo lang geleden dat ik wat gepost heb. De websites die wel eens langs geweest zijn Twin Design (http://www.twin-design.nl), Hotel De Posthoorn (http://www.posthoorn.eu) en uiteraad me eigen website idiommedia (http://www.idiommedia.nl) heb ik veel leuke reacties op gehad.

Door al de drukte had ik echt te weinig tijd om wat te posten. Maar zo na een lange tijd van zwijgen wil ik al te graag een nieuwe website laten zien

Q-Tracx (http://www.q-tracx.nl)

Greetz

Dennis | idiommedia (http://www.idiommedia.nl)

damarez
%Europe/Berlin %492 %2006, 12:49
dope site collega :D

gc_soad_bartjuh
%Europe/Berlin %541 %2006, 14:00
vette site , mooie animaties;)
aar je zegt dat het lang geleden is dat je iets hebt gepost terwijl je je hebt in geschreven op juni 2006 :P

ikbentj
%Europe/Berlin %552 %2006, 14:15
Vette site ! Mooi vormgegeven en overzichtelijke navigatie. Alleen vindt ik de lettertype van de content-tekst niet zo mooi, de letters lijken te "breed" te zijn.

PredatorNL
%Europe/Berlin %560 %2006, 14:26
2-advanced V3... all I`m gonna say.

Rogier!
%Europe/Berlin %631 %2006, 16:08
Ik vind het echt mooi, en knap als je dit kan maken. En jij kan het ;) Ik heb hier niks aan toe te voegen. Het is geweldig :D

bart-c
%Europe/Berlin %635 %2006, 16:15
Het is een mooite site, maar denk dat de tekst wel wat werk kan gebruiken (lettertype, scherpte) en het logo helemaal, die is niet echt scherp.
En een extra kleurtje kan denk ik geen kwaad, naar mijn idee is het beetje erg blauw..

disasp
%Europe/Berlin %666 %2006, 16:59
wel mooi lijkt idd een klein beetje op 2advanced maar nogmaals erug knap gedaan kep nog wel een opmerkpuntje de muziek van sommige portfolio delen lopen door de hoofdmuziek heen los dat op man dan is het mooi zat!! :P(tis nu ook al mooi zat maar dan nog mooier ;))

Flashingback
%Europe/Berlin %666 %2006, 17:00
Ziet er overzichtelijk en goed uit. Het is een mooie en goede site in zijn genre.

vette site , mooie animaties;)
aar je zegt dat het lang geleden is dat je iets hebt gepost terwijl je je hebt in geschreven op juni 2006 :P
Eigenlijk was hij daarvoor al geregistreert maar door dat flashfocus weg gegaan is van dynamiczones moest iedereen opnieuw registreren en blijkbaar heeft dat bij hem wat langer geduurt.

alexju
%Europe/Berlin %739 %2006, 18:44
Aaaah eindelijk een goeie site hier in de testcase :p Wel jmmr dat die muziek wel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel op www.kigot.com lijkt.

dinkstar
%Europe/Berlin %984 %2006, 00:37
damn... wat zou ik graag in die flaatjes willen rondneuzen :( :P

b-here
%Europe/Berlin %429 %2006, 11:18
ziet er cool uit! Maar heb wel beter werk van je gezien. Effectjes zijn lekker smooth en alles ziet er degelijk uit!

zillionz
%Europe/Berlin %668 %2006, 17:02
Erg mooi, maar je ani's zijn best lang soms..

leihi2
%Europe/Berlin %787 %2006, 19:53
coole site man ;-)... geluidjes iets minder maar transitions top.. ;-)

jij bent volgens mij nu een ex-collega van me broer toch.. (woedend)

o1-jasper
%Europe/Berlin %847 %2006, 21:20
die idiomediais zo vet!!!!! Die vind ik persoonlijk nog vetter dan 2advanced.com..
Egt super mooi gemaakt

idiommedia
%Europe/Berlin %590 %2006, 15:10
Iedereen bedankt voor jullie reacties!

Ik ga niet op iedereen zijn reactie reageren, maar het volgende kan ik nog wel zeggen. De achtergrond muziek is tijdelijk, en wordt binnekort vervangen.

Inderdaad heb ik me een beetje laat ingeschreven! :p

En ja leihi2, ik was de collega van je broer! Mooi werk kan jij maken man ;)

Greetz

Dennis

jexter2
%Europe/Berlin %601 %2006, 15:25
Leuke graphics

Ruben!
%Europe/Berlin %761 %2006, 19:17
FF mag trots zijn op zo'n member:D ik vind de muziek heel mooi, heb je die zelf geschreven in opdracht laten schrijven of is het bestaande muziek?
Wel jammer dat het laden vaak lang duurt, maar dan heb je ook wat;)
Er is volgens mij erg veel tijd ingestoken, met een prachtig resultaat!

GAAF!
%Europe/Berlin %777 %2006, 19:39
All jouw werk: thumbs-up!

Nog wel een kleine opmering over Q-tracx; als je de video leader kijkt blijft de achtergrond muziek aan, het zou mooi zijn als je die dan kunt faden, zodat het geluid van het filmpje goed te horen is :)

temesta
%Europe/Berlin %012 %2006, 01:17
vette site ... waar haal jij je samples eigenlijk? Ik vind het altijd moeilijk juiste samples te vinden

tobisan
%Europe/Berlin %042 %2006, 02:01
Hey idiommedia...die site kende ik nog van toen jij in de 4e zat van GLA...vond em heeel vet in die tijd :D :D

maar euh vreemd...er zit wel een heel groot verschil in kwaliteit..tussen die site van hotel en twindesign en die van dat multimedia bedrijfje...ik vind het namelijk vies tegenvallen.

het ziet er zo onaf uit...een stuk wit...met daarop platgedrukte tekst?...alles staat in bold? T logo is pixelig en heeft een onduidelijke slogan/tekst eronder.

Verder...
font, plaatjes, kleuren, animaties...alles mag en kan zeker wel een stuk strakker vergeleken met ander werk van je.

het ziet er op grafisch gebied dus heel zwakjes uit naar mijn mening...

p.s. En euh..hoezo lijkt dit op 2advanced?

RenderingRebel
%Europe/Berlin %510 %2006, 13:15
Ik krijg er een been there done that gevoel van
Wel mooi maar niet echt orgineel