PDA

Volledige versie bekijken : Help voor een radio !!!!!!!!! HELP HELP HELP

kiddieplace
%Europe/Berlin %800 %2006, 20:13
Goeden dag ik ben van www.kiddieplace.nl en ik ben bezig met www.kisdfm.nl <www.kiddieplace.nl/kidsfm> Maar nu had ik een vraag wie zou voor mij een radio in flash willen maken zoals www.flatcast.com maar dan dat die op mijn eigen server draait en dat er meerderen luisteraars kunnen luisteren en natuurlijk meerdere soorten dj's ! Zou jij of u of wat dan ook mij ermee willen helpen ? Ik wil niet zoiets wat op windows media player of zo draait ik wil dat het draait op flash zoals flatcast Bedankt :)

Flashgirl
%Europe/Berlin %835 %2006, 21:03
Hallo kiddieplace,

Jammer dat je de regels niet hebt gelezen voordat je postte. Dit soort verzoeken zijn niet toegestaan op FlashFocus. Bovendien staat hij in het verkeerde forum.

We hebben een Werk Aanbieden forum waar je opdrachten kunt plaatsen, maar daar zal een normaal budget tegenover moeten staan. Ik denk niet dat je dat kunt betalen ;) gezien je leeftijd.

Gebruik de volgende keer ook een normale titel! Al die uitroeptekens en tig keer het word 'help' en alle hoofdletters werken averechts, waardoor je minder snel geholpen wordt. Als je hier iets post is het al duidelijk dat je 'hulp' nodig hebt, dus dat hoeft niet meer in de titel, en zeker niet meerdere keren! Gebruik de volgende keer dus een duidelijke, korte, samenvattende titel.

Je topic wordt in elk geval gesloten.

Wat wel kan, is zélf Flash gaan leren, we helpen je graag bij problemen. Volg wat tutorials op deze site, en als je ergens niet uit komt kun je met specifieke vragen terecht op het forum. Als je wat geduld kunt opbrengen kun jij over een paar maanden zelf alles maken wat je wilt!