Volledige versie bekijken : [transformers] the movie teaser site
mel_vin
%Europe/Berlin %466 %2006, 12:11
http://www.transformersmovie.com/
voor diegene die alvast voor willen lopen op de wereldwijde trend die hoe-dan-ook, onvermijdelijk gaat losbarsten, je kunt hier al te gekke shirts krijgen...
https://www.spreadshirt.net/shop.php?p=13&op=articles&PHPSESSID=7e812ccf928a28243e361f823862744c
m.
Ea.Z
%Europe/Berlin %487 %2006, 12:41
hmmz...
Site is wel leuk gedaan met die countdown, maar daarom vind ik het nog geen cool site...
verder ben ik niet zo aan trends, enzo, en dus ben ik geen van je klanten in je winkeltje.
zitten trouwens enkele mooie ontwerpen tussen.
Wel grappig dat die film net op 4 july gereleased wordt... 8~ :p
ben benieuwd wat er te zien zal zijn na de countdown...
Jordy
%Europe/Berlin %518 %2006, 13:26
lees de regels en pas je topic titel even aan!
Emveedee
%Europe/Berlin %699 %2006, 17:47
Als je goed kijkt zie je dat de film in 2007 gereleased wordt..
Die countdown is dus gewoon f*cked up :D
mel_vin
%Europe/Berlin %823 %2006, 20:45
denk niet ****ed up... denk dat we ons moeten klaarmaken voor een ongelofelijke teaser trailer.....
Tenshu
%Europe/Berlin %898 %2006, 22:33
denk niet ****ed up... denk dat we ons moeten klaarmaken voor een ongelofelijke teaser trailer.....Teaser 8) en die film komt pas over meer dan een jaar uit en over 24 dagen komt er al een teaser.
Wat ik gehoord heb over deze film is dat de personages in andere dingen kunnen transformeren dan in de orgineele serie van de jaren '80.
Ik weet niet welke personage, maar er gaan geruchten dat er 1 in een xbox360 kan veranderen 8) [:o)] (dat is als reclame bedoolt)
Tuurlijk. Ik hoop niet dat ze dat gaan doen, want dan wordt die film een grootte flop.
Maarhe even over die site, iik vind dit geen coole site.
Waarom niet, nou het is gewoon een standart coming soon pagina, met een countdown (voor wat weet ik niet) niet erg speciaal. :)
Kortom dit is geen coole site. ;)
Jelle
%Europe/Berlin %942 %2006, 23:37
Hehe, ik denk niet dat je een trailer of teaser te zien zal krijgen.
Als je beetje redeneert, dan zie je dat ze naast dagen, uren, min,... het aantal jaren vergeten zijn. Die moet namelijk 1 zijn, dan klopt de countdown wel :D:D
Totdan is dit voor mij geen coole site ;)
Bld-
%Europe/Berlin %862 %2006, 21:42
Bump :P
Trailer/Teaser is er nu, die countdown is nu ook vervangen door de officiële datum :)
vector monkey
%Europe/Berlin %619 %2007, 15:52
En de film is VEEEETTTTTTT !!!!!!!
inderdaad, Bumblebee is eigenlijk een VW Kever, maar ach.. een Camaro is ook goed hoor!
Ik was vroeger al fan, maar nu nog veel meer :)
Yaw
%Europe/Berlin %827 %2011, 19:51
de link heeft een ander trailer gekregen :)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.