Volledige versie bekijken : h2g.nl
vikc
%Europe/Berlin %534 %2006, 13:49
kheb ook weer is ff een sitetje gemaakt,
compleet met een administratie gedeelte, mensen kunnen inloggen en kaarten bestellen.
tis nog helemaal gelikt, maargoed het moest weer is snel af.. misschien in de loop van de week dat ik nog wat flash dingen erin kan doen..
http://www.h2g.nl (www.h2g.nl)
radem205
%Europe/Berlin %613 %2006, 15:42
Hele mooie overzichtelijke en duidelijke site. Weinig op aan te merken. Alleen bij de pagina navigatie van de foto's moet je even een ; achter   zetten. IE geeft wel gewoon een spatie weer, maar Firefox is strict en geeft geen spatie, maar gewoon   weer.
Ook moet je even de link naar het gastenboek veranderen waar staat "Laat een berichtje achter in ons gastenboek".
DeadlyOutlaw
%Europe/Berlin %640 %2006, 16:22
ik krijg een horizontale balk met IE (1024x768)
Ea.Z
%Europe/Berlin %675 %2006, 17:13
ziet er leuk uit, mooie intro btw: heel mooi gemaakt. simpel, maar mooi >> ZOOOO hoort dat! (wel dat ie wat hapert bij mij.. kan da?)(nog eens bekeken, was omdat die nog nie volledig geladen was.. moet je mss wat aan doen)
ook het 'intro'-venster voorzien van een title, want nu lees ik 'untitled document' :p
verder best ok
let er ook als je met flash werkt (zoals op je intro page) dat je de eolas bug omzeilt (is op de intro page nog niet gebeurt.)
als je niet weet wat ik met de eolas bug bedoel moet je maar eens naar een topic hier op het forum zoeken, daaromtrent (zoekterm: eolas. je zult genoeg vinden)
Verder vind ik de site zelf lekker overzichtelijk, en toch wel wat speels. vind ik leuk, en kan ik enorm apprecieren. leuke kleuren.
goed gewerkt hoor:)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.