PDA

Volledige versie bekijken : spoed! Layer naar voren laten komen.

woopz
%Europe/Berlin %643 %2005, 16:27
Beste forumgebruikers,
Ik heb met spoed een vraag en ik hoop dat ik hier op het goeie forum ben.. Op http://www.wisselink-design.nl/sit/versie2.html staat mijn probleem.
Als je op STOER klikt, dan kom je op een nieuwe pagina, daar staan wat kleine tumbnails, waar je zoals je ziet, als je er overheen gaat wordt foto 'uitvergroot', alleen als je bij de 2e foto over de foto gaat valt hij onder die andere foto. Is er een manier hoe ik kan zorgen dat bij allebij de foto's naar de voorgrond komen als je er over heen gaat.

Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben geweest.
Alvast heel erg bedankt!

TrueChaoZ
%Europe/Berlin %646 %2005, 16:30
wat is de code die je gebruikt om deze foto's te vergroten?
(ik begrijp dat je het plaatje aan de rechterkant eerst neerzet en daarna het plaatje aan de linkerkant?)

ergens zal je dan dus de Depth hebben toegekend?

woopz
%Europe/Berlin %659 %2005, 16:48
wat is de code die je gebruikt om deze foto's te vergroten?
(ik begrijp dat je het plaatje aan de rechterkant eerst neerzet en daarna het plaatje aan de linkerkant?)

ergens zal je dan dus de Depth hebben toegekend?

Ik heb een masker gebruikt, dat zich vergroot zodra je erover heen gaat..

woopz
%Europe/Berlin %680 %2005, 17:19
Niemand een oplossing :confused: :(

TrueChaoZ
%Europe/Berlin %718 %2005, 18:15
de beide plaatjes staan op een verschillende depth in je flashmovie met daar overheen een mask op 1 depth hoger dan de plaatjes, je zal moeten werken met swapDepth() om de depths van de plaatjes te veranderen zodra je eroverheen gaat zodat de geselecteerde altijd de hoogste depth heeft. Voor de swapDepth() functionaliteit zie Flash Help (druk F1).

Shivan
%Europe/Berlin %722 %2005, 18:20
kan in Flash MX 2004 met mc.swapDepth(getNextHighestDepth());

bij oudere flash versies heb je de functie getNextHighestDepth() niet en zul je zelf moeten bijhouden op welke depth hij moet komen

woopz
%Europe/Berlin %557 %2005, 14:22
Oke ik ben er uit :) heel erg bedankt!!!