Roadkill
%Europe/Berlin %537 %2005, 13:53
allo mensen,
ik wil in een site een aantal MP3s afspelen.
Ik heb een leuke array gemaakt met daarin alle bestandsnamen (incl. hoofdletters).
Daarna een functie geschreven:
function playmusic() {
m = random(14);
my_music.loadSound("/music/" + _global.musicArray[m],true);
my_music.onLoad = function(success){
_root.controle.text = "/music/" + musicArray[m];
my_music.setVolume(25);
my_music.start();
}
}
Probleem is echter; hij speelt helemaal NADA online. Offline is geen probleem. Maar zodra ik het hele zwikkie online zet, weigert hij geluid te produceren. Ik heb al gedacht aan het streaming probleem, dus ik heb hem een kwartiertje laten draaien, geen succes.
Ook zie ik onderaan m'n scherm in m'n controle-textveld de namen van de MP3s voorbijschieten, alsof hij in de functie vastzit met een loop of zoiets..............
Het pad kan het ook niet zijn, ik heb de MP3s ook al geprobeerd in dezelfde dir als de SWF te plaatsen, en de "/music/" te verwijderen, no luck......
Wie ohw wie kan mij helpen?
Alvast bedankt.
ik wil in een site een aantal MP3s afspelen.
Ik heb een leuke array gemaakt met daarin alle bestandsnamen (incl. hoofdletters).
Daarna een functie geschreven:
function playmusic() {
m = random(14);
my_music.loadSound("/music/" + _global.musicArray[m],true);
my_music.onLoad = function(success){
_root.controle.text = "/music/" + musicArray[m];
my_music.setVolume(25);
my_music.start();
}
}
Probleem is echter; hij speelt helemaal NADA online. Offline is geen probleem. Maar zodra ik het hele zwikkie online zet, weigert hij geluid te produceren. Ik heb al gedacht aan het streaming probleem, dus ik heb hem een kwartiertje laten draaien, geen succes.
Ook zie ik onderaan m'n scherm in m'n controle-textveld de namen van de MP3s voorbijschieten, alsof hij in de functie vastzit met een loop of zoiets..............
Het pad kan het ook niet zijn, ik heb de MP3s ook al geprobeerd in dezelfde dir als de SWF te plaatsen, en de "/music/" te verwijderen, no luck......
Wie ohw wie kan mij helpen?
Alvast bedankt.