Volledige versie bekijken : probleem met knoppen en text field
dave rutten
%Europe/Berlin %369 %2005, 09:52
wie kan mij helpen ik ben bezig met een site en nu wil ik dat als ik ok een knop druk dat hij naar die pagina sprint maar hoe kan dit ???? en dat er ook in dat textveld een scrol bar zit want dat werk ook niet bij mij
dit is het bestand mishien kunnen jullie mij helpen
chic0
%Europe/Berlin %378 %2005, 10:04
Ik denk dat je best eerst wat tutorials doorneemt, want dit is toch vrij basis.
Hier (http://www.flashfocus.nl/fla/Interface%20elementen/Buttons/) vind je ook voldoende voorbeelden van buttons.
dave rutten
%Europe/Berlin %406 %2005, 10:44
Ik denk dat je best eerst wat tutorials doorneemt, want dit is toch vrij basis.
Hier (http://www.flashfocus.nl/fla/Interface%20elementen/Buttons/) vind je ook voldoende voorbeelden van buttons.
sorry ik heb ik al gedaaan maar ik kom er gewoon niet uit
Fatty Owl
%Europe/Berlin %411 %2005, 10:52
met gotoandstop zeker?
chic0
%Europe/Berlin %421 %2005, 11:07
:) Ja ok, neem bijvoorbeeld dat je naar frame 10 wil gaan.. dan zet je deze actie op je button:
on(release){
gotoAndPlay(10); // of gotoAndStop.. hangt er vanaf wat jij wil doen
}
Niet zo moeilijk he..?
Wat die scrollbar betreft heb ik effe voor je gegoogled, daar zou je 't mee moeten kunnen doen: Klik (http://www.flash-template-design.com/create_scroll.php)
Maar de volgende keer google jij wel he ;)
Succes ermee!
dave rutten
%Europe/Berlin %443 %2005, 11:38
:) Ja ok, neem bijvoorbeeld dat je naar frame 10 wil gaan.. dan zet je deze actie op je button:
on(release){
gotoAndPlay(10); // of gotoAndStop.. hangt er vanaf wat jij wil doen
}
Niet zo moeilijk he..?
Wat die scrollbar betreft heb ik effe voor je gegoogled, daar zou je 't mee moeten kunnen doen: Klik (http://www.flash-template-design.com/create_scroll.php)
Maar de volgende keer google jij wel he ;)
Succes ermee!
heey ik heb het met die knoppen maar hij wil nog niet lekker doorschakkelen wie kan met mij helpen de fout te vinden
Fatty Owl
%Europe/Berlin %450 %2005, 11:48
kijk eerst eens waar de check syntax allemaal fouten geeft ;)
dave rutten
%Europe/Berlin %453 %2005, 11:52
kijk eerst eens waar de check syntax allemaal fouten geeft ;)
ja als ik daar ooit uitkwam had ik dat al lang gedaan maar ik kom daar niet uit dus ik vraag aan jullie of we er niet samen uit kunnen komen
Fatty Owl
%Europe/Berlin %466 %2005, 12:11
alle loadmovies staan fout:)
dave rutten
%Europe/Berlin %501 %2005, 13:01
alle loadmovies staan fout:)
ja en hoe ga ik die oplossen ?? help
Fatty Owl
%Europe/Berlin %506 %2005, 13:09
ik ken zelf niet zoveel van AS, maar ik denk dat het niet loadmovie moet zijn, want jij gebruikt geen andere movies, maar andere Movieclips...
Fatty Owl
%Europe/Berlin %514 %2005, 13:20
wat is eigenlijk de bedoeling dat het wordt?
dave rutten
%Europe/Berlin %515 %2005, 13:22
wat is eigenlijk de bedoeling dat het wordt?
het wordt een website maar als jij mij uit kan legen wat ern waar ik iets moet verander en in wat wil ik dat graag doen
Fatty Owl
%Europe/Berlin %519 %2005, 13:28
ja maar ik bedoel, waar moet je naartoe als je op home klikt, waar naartoe als je op contact clickt enzo, want ik vind jouw fla wel ingewikkeld...
Fatty Owl
%Europe/Berlin %528 %2005, 13:40
is het de bedoeling dat, als je op een knop klikt, het eerst donker wordt, dan weer lichter, en dan komt er wat er op de pagina moet komen (als je op home klikt, eerst donker, lichter, en dan wat er in home moet komen)? en die bal bovenaan moet de heletijd heen en weer gaan?
dave rutten
%Europe/Berlin %531 %2005, 13:46
is het de bedoeling dat, als je op een knop klikt, het eerst donker wordt, dan weer lichter, en dan komt er wat er op de pagina moet komen (als je op home klikt, eerst donker, lichter, en dan wat er in home moet komen)? en die bal bovenaan moet de heletijd heen en weer gaan?
ja die bal moet op en neer gaan mar de pagina moet gewoon dat oranje veld moet eers een anderen vorm en dan moet de tekst verschijnen
en er moet ook een srolbar in maar niet net als internet een beetje zoon heel dunnen je weet wel wat ik bedoel
Fatty Owl
%Europe/Berlin %550 %2005, 14:12
zie bijgesloten bestand, hopelijk is dit wat je wil (de tekst kan je veranderen).
dave rutten
%Europe/Berlin %558 %2005, 14:24
zie bijgesloten bestand, hopelijk is dit wat je wil (de tekst kan je veranderen).
zkr goed nu ga ik kijken wat je verandert hebt weet ik dat ook weer bedankt kan ik ook nog dat tekstt velt aan passen ?
Fatty Owl
%Europe/Berlin %582 %2005, 14:58
je kan alle tekstvelden aanpassen
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.