Volledige versie bekijken : Signatures: tutorials?
mockmoon
%Europe/Berlin %107 %2005, 03:34
ik raak er maar niet uit met flash
ik heb al een paar tutorials geprobeerd met redelijk succes maar er zit er geen eentje bij
voor wat ik echt wil.
kan iemand me helpen me een tutorial voor signiatures
dit is een voorbeeld:
http://www.clanstar.com/forum/index.php?showuser=1022
Dauntless
%Europe/Berlin %306 %2005, 08:21
Er is geen tutorial specifiek voor signatures... Wel voor tweenes, en dat is zowat het enige wat in die sig zit (motion tween + alpha tween).
Kijk eens naar deze (http://flashfocus.nl/tutorials/Beginnen%20met%20Flash/?filename=Beginnen%20met%20Flash%20via%20animatie% 20I_Step%20vor.zip) tut.
Dauntless
%Europe/Berlin %307 %2005, 08:22
Er is geen tutorial specifiek voor signatures... Wel voor tweenes, en dat is zowat het enige wat in die sig zit (motion tween + alpha tween).
Kijk eens naar deze (http://flashfocus.nl/tutorials/Beginnen%20met%20Flash/?filename=Beginnen%20met%20Flash%20via%20animatie% 20I_Step%20vor.zip) tut.
En ik zie dat je mx hebt: in Flash zelf zit in de MX versie ook nog een leuke tut (meerdere zelfs!). Hij staat bij help > lessons (denk ik).
Laiverd
%Europe/Berlin %309 %2005, 08:24
Tutorials zullen je nooit precies datgene bijbrengen wat je op dat moment wilt. De kunst bij specifieke wensen is altijd om tutorials te vinden voor datgene dat je nodig hebt om te bereiken wat je wilt. En wat je op dit moment nodig hebt is basiskennis over motiontweening. En dat staat allemaal beschreven in de handleiding en de tutorials die bij Flash horen. Als je die hebt doorgenomen, en je komt er toch nog niet uit, geef dan aan waar je specifiek problemen mee hebt.
Daarnaast is enige photoshop kennis voor zo'n soort animatie wel handig.
John
Ps. Voorzie je thread even van een bescrhijvende onderwerpstitel, zodat deze ook in de toekomst terug kan worden gevonden. Het mag verrassend zijn maar "ik heb hulp nodig :( " geldt echt voor bijna iedereen die hier wat post ;)
Flash Dreams
%Europe/Berlin %452 %2005, 11:52
Zoals de heren hiervoor al zeggen tweens, zijn de sleutel tot bijna alles,
Hier heb je een door mij gemaakt tutorial over een motion tween,
http://www.flashdreams.nl/Flash/MotionTween/MotionTween.html
Post Vandaag, 03:34
Hoe laat wil je het maken,
half 4 's Nachts :)
Opmerking ZoneManager: Het is niet aan jou om te bepalen hoe laat iemand hier post, we zijn geen FBI hier... Je hoeft je daar niet mee te bemoeien, het is niet jouw zaak. Bovendien heb jij er geen last van ;). Blijf ontopic.
mockmoon
%Europe/Berlin %096 %2005, 03:18
thx voor de hulp zal ik eens proberen alleen heb ik niet veel geduld lol
en ja ik ben een nachtvlinder of mot lol
Laiverd
%Europe/Berlin %348 %2005, 09:21
[OT]Opmerking ZoneManager: Het is niet aan jou om te bepalen hoe laat iemand hier post, we zijn geen FBI hier... Nou nou. Te laat gemaakt gisteren? Effe chillen s.v.p. ;)
Flashgirl
%Europe/Berlin %419 %2005, 11:04
[OT] Ja, ik chill wel hoor (als je me in het ware leven zou kennen... :D LOL) :p . Misschien ben ik bejaard aan het worden ;)? Misschien heb ik ouderwetse normen en waarden? Iemand van 15 die iemand van 31 de les probeert te lezen, dat vind ik zelf brutaal (en in dit specifieke geval ook zonder een leeftijdsverschil), maar bovendien is het niet ter zake doende. Het is iets voor de KoffieLounge, in een 'hoe-laat-ga-jij-slapen-topic' :p ;).
Ten slotte: Als hij zoiets wèl mag zeggen, dan mag ik daar zéker een opmerking over maken vind ik :) .
behived
%Europe/Berlin %432 %2005, 11:23
als er al geen humor op het forum mag (smiley niet gezien misschien?)...
Flashgirl
%Europe/Berlin %433 %2005, 11:24
Oké, sorry, blijkbaar was het een overdreven reactie van mij. Het was niet de bedoeling. Ik zal proberen me iets minder bejaard te gedragen in het vervolg, blijkbaar zijn de tijden veranderd :D ...
En nu weer ontopic ;) .
Flash Dreams
%Europe/Berlin %458 %2005, 11:59
als er al geen humor op het forum mag (smiley niet gezien misschien?)...
Guys, Wat's your problem ?
Waar doen jullie echt moeilijk over, ik stel alleen ter sprake dat ik het opmerkelijk vind dat iemand om half 4 's nacht's op een forum gaat posten.
Mijn niet gehoord over, "Met zaken bemoeien", "Iemand de les lezen", "brutaliteit" ???
we zijn geen FBI hierDaar lijkt jou reactie meer op, als die van mij.
Flashgirl
%Europe/Berlin %459 %2005, 12:01
Ik heb mijn excuses aangeboden, en we gaan weer ontopic vanaf nu ;) . Het is een vrij land en als iemand om half 4 's nachts wil posten dan mag hij dat, en hoeft hij zich daar niet voor te generen of te excuseren vind ik. Anders zouden we het forum 's nacht offline moeten halen, of zo?! ;)
Ik heb de opmerking overigens geplaatst omdat iedereen zich welkom zou moeten voelen op dit forum. Ik speel geen FBI agentje, althans dat was absoluut niet de bedoeling. Misschien ben ik anders opgevoed. In ieder geval is het belangrijk om respect voor elkaar te hebben. Niet alleen in het ware leven, maar ook op internet.
En nogmaals: Ik zal in het vervolg minder oubollig / bejaard / truttig reageren. Mijn etiquetteboek zal wel flink verouderd zijn ofzo (ik heb soms überhaupt het vermoeden dat ik de laatste ben in Nederland die een etiquetteboek heeft gelezen), of ik moet maar gaan modereren op een forum voor oubollige zuurpruimen ;) :D. Ik heb de boodschap begrepen :p.
Ik hoop dat iedereen weer een beetje blij is nu ;) :) ?
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.