Volledige versie bekijken : Dynamic textfield bold.
mempien
%Europe/Berlin %470 %2006, 12:17
Hee mensen ik heb een vraagje...
ik heb een dynamic textfield enzo en hij laat alles mooi zien. Maar nu komt de vraag.
Ik kan het lettertype enzo wel veranderen maar zodra ik hem bold wil doet hij dat gewoon niet
hij laat wel het lettertype zien wat ik gekozen heb maar zonder bold erbij.
Kan dit niet of hoe doe je dat?
Bedankt
Jimbooo
%Europe/Berlin %473 %2006, 12:21
je kan html text gebruiken
tekstvak.htmlText = "Ik ben<b>Jimbooo</b>..en jij?!";
mempien
%Europe/Berlin %483 %2006, 12:36
Dat van dat html wist ik niet. Maar dan komt hier het volgende...
Het is een preloader en in het vaak komt zeg maar getal 1 tot 100 te staan + % erachter.
load.text = percent + "%";
Maar hoe komt dat percent nu ook bold te staan?
Bedankt
Laiverd
%Europe/Berlin %493 %2006, 12:50
Lees je het antwoord op je eerste post uberhaupt wel ??
John
mempien
%Europe/Berlin %498 %2006, 12:57
John
Lees jij mijn vraag wel? Doe niet zo dom man... Help liever en ga anders eff wat anders doen...
Als ik load.text = <b>percent + "%"</b>; dan doet ie het niet.
Als ik load.text = percent + "<b>%</b>"; dan doet ie het ook niet....
Dus mensen probeer me te helpen en niet zomaar dingen gaan suggereren die op niets zijn gebaseerd.
Niet iedereen is zo geweldig als onze John
mempien
%Europe/Berlin %500 %2006, 13:00
John
hoe zet ik de nummers 1 tot 100 dik dan want ik krijg nu alleen het % teken bold.
load.text = percent + "<b>%</b>";
Iemand anders als john graag....
Hee john ik ben al geholpen door iemand anders van dit forum... Niet iedereen is zo geweldig als jou hoor. En door mensen als jou gaan beginners snel weg van dit forum wat ook wel te zien valt... Veel members maar tis hetzelfde kleine groepje wat loopt te posten.
mempien
%Europe/Berlin %508 %2006, 13:12
Iemand?
Jimbooo
%Europe/Berlin %514 %2006, 13:21
zet er dan een tekstformat op
var tformat = new TextFormat();
tformat.bold = true;
load.setTextFormat( 4 ,15, tformat );
mempien
%Europe/Berlin %517 %2006, 13:25
En het kan dus niet makkelijker
radem205
%Europe/Berlin %519 %2006, 13:28
load.text = "<b>"+percent + "%</b>";
Je kan beter "load" vervangen door een andere naam, aangezien "load" al gedefineerd is in Flash. Het zal wel werken, maar om verwarring te voorkomen zeg maar ;)
Jimbooo
%Europe/Berlin %535 %2006, 13:51
load.text = "<b>"+percent + "%</b>";
moet zijn:
load.htmlText="<b>"+percent+"%</b>";
radem205
%Europe/Berlin %543 %2006, 14:03
moet zijn:
load.htmlText="<b>"+percent+"%</b>";
Als je handmatig hebt aangegeven dat de tekstbox html kan bevatten is dat volgens mij niet nodig of wel?
Jimbooo
%Europe/Berlin %585 %2006, 15:03
dat weet ik niet, maar is zo dan toch net zo handig :P
Laiverd
%Europe/Berlin %753 %2006, 19:04
[OT]
Niet iedereen is zo geweldig als jou hoor. En door mensen als jou gaan beginners snel weg van dit forum wat ook wel te zien valt... Veel members maar tis hetzelfde kleine groepje wat loopt te posten.Moet je luisteren, als het antwoord is gepost met de oplossing en je post zelf weer code waaruit niet blijkt dat je ook maar iets met dat antwoord hebt gedaan, dan vraag je toch echt zelf een beetje om zo'n reactie. Als je dan al dergelijke code load.text = percent + "%"; post en je vraagt vervolgens om Maar hoe komt dat percent nu ook bold te staan?na het antwoord dat is gegeven, dan heb je toch echt vooral jezelf wat te verwijten volgens mij. Als je op dat moment gewoon het probleem duidelijk had omschreven, was er niks aan de hand geweest. Persoonlijk vind ik het overigens niet erg als mensen bij het minste of geringste afhaken; mensen die echt gemotiveerd zijn blijven wel. En dat maakt het voor veel mensen die hier regelmatig antwoorden posten ook weer motiverender om te blijven; omdat je dan te maken hebt met mensen die zelf ook enige moeite willen doen (in elk geval om hun vraag duidelijk te stellen). Hoe dan ook: volgens mij is het nu opgelost en da's mooi.
[ EINDE OT]
John
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.