PDA

Volledige versie bekijken : idog magazine website

leihi2
%Europe/Berlin %436 %2006, 11:28
yoyo...

een paar klasgenoten en medestudenten van het sintlucas hebben een projectje opgezet om een magazine te maken voor op school.. hierin komen dan ontwerpen van studenten van het sintlucas om andere studenten te inspireren..

hiervoor ben ik dus een website aan het maken.... het is nog niet af maar het een begin moet er zijn.. ;-)

http://www.idog.leihi2.nl

Mitch
%Europe/Berlin %449 %2006, 11:47
Gozerrrrr!

Ik vind uhm zo echt vet. Er is nog weinig content maar dit ziet er al veelbelovend uit :) Vraagt eigenlijk wel om flash :P

Dat white blackbook ken je ook veel mee. Cool!

Anyway is deze stukken beter dan die vorige. Keep it up en laat weer ff weten wanneer je verder bent.

Finesky
%Europe/Berlin %549 %2006, 14:11
Netjes!
Niks op aan te merken, behalve dat het onderste deel zwart, een lichtere tint zwart is dan de achtergrond van je patern?

leihi2
%Europe/Berlin %578 %2006, 14:52
een lichtere tint zwart is dan de achtergrond van je patern..huh...

explain..

MA2R
%Europe/Berlin %601 %2006, 15:26
woohyiiii:P haha vette shjiit... prachtig! Ouwe geux zal er blij mee zijn:P haha

o1-jasper
%Europe/Berlin %294 %2006, 08:03
Whejoo dees is Lauuuuw!

bart-c
%Europe/Berlin %378 %2006, 10:04
[QUOTE] een lichtere tint zwart is dan de achtergrond van je patern [QUOTE]

Zie ik ook, bij contact is de achtergrond onderaan niet zwart, maar wel rondom het stukje over inzendingen met die gele cirkel/ster. Ziet er verder erg netjes uit! Vind dat logo wel geniaal! Vraagt denk ik idd om flash, zou het nog vetter maken.

BDisOKE
%Europe/Berlin %410 %2006, 10:50
Hij ziet er gelikt uit!
Alleen misschien even zelf een hond ontwerpen?

http://www.bevnet.com/images/reviews/darkdog/darkdog-package.jpg

:)

leihi2
%Europe/Berlin %411 %2006, 10:52
ghehe.. ik heb het logo niet gemaakt.. klasgenoot gaf het aan me.. hou zou het gemaakt hebben.. k maak alleen de website ;-).. k zal het wel tegen hem zeggen

woopz
%Europe/Berlin %415 %2006, 10:58
Ziet er erg gaaf uit, maar inderdaad; voor deze website zou flash gelikt zijn :P

b-here
%Europe/Berlin %432 %2006, 11:23
ik vind je logo echt goed! Echt herkenbaar! Had het maar 1 keer eerder gezien en herkende hem direct! Site ziet er ook veelbelovend uit! Ben benieuwd hoe het gaat worden!

leihi2
%Europe/Berlin %447 %2006, 11:45
logo heb ik niet gemaakt.. dus ik weet niet waar het vandaan komt.. hoe het is ontstaan etc... k vind wel ***** dat het logo ergens anders ook al is gebruikt :(

leggoz
%Europe/Berlin %454 %2006, 11:55
ja dat is idd wel lame :S
maar je site ziet er dope uit man!
ik ga zeker wat inzenden!! :P
wanneer moet het eigenlijk af zijn??
of is er nog geen dead-line?

ga zo door ruler

temesta
%Europe/Berlin %460 %2006, 12:02
de vormgeving is behoorlijk goed!!!

AKNL
%Europe/Berlin %476 %2006, 12:26
nice, very nice, alleen je menu doet raar als ik roll-over-ed > zwarte flikkeringen..

leihi2
%Europe/Berlin %506 %2006, 13:09
je menu doet raar als ik roll-over-ed > zwarte flikkeringen vaak is dat als je er voor de 1e keer overheen gaat...

[QUOTE]ik ga zeker wat inzenden!!
wanneer moet het eigenlijk af zijn??
of is er nog geen dead-line?

dunno... wanneer deadline is

b-here
%Europe/Berlin %679 %2006, 17:18
Hij ziet er gelikt uit!
Alleen misschien even zelf een hond ontwerpen?

http://www.bevnet.com/images/reviews/darkdog/darkdog-package.jpg

:)

LOL had je reply niet gezien, nu weet ik weer waarvan ik het herkende! Van de 20 uursrit naar spanje in de vakantie.... bij elk benzine station een ander merkje energy proberen :)

utreg_fanatic
%Europe/Berlin %737 %2006, 18:42
nice, very nice, alleen je menu doet raar als ik roll-over-ed > zwarte flikkeringen..

ja ...

verder leuke uitstraling van de website ... verwacht eigenlijk nog wel wat flash ;)

en jammer van dat logo