Volledige versie bekijken : [ Fixed ] Activeringsmail
Adje
%Europe/Berlin %558 %2005, 14:23
Na aanmelden komt de activeringsmail niet binnen op mijn Chelloaccounts.
Ik heb verschillende e-mail accounts bij Chello (pop3) en heb deze allemaal uitgeprobeerd.
Bij geen van allen kreeg ik de bevestigingsmail van jullie binnen.
Gebruik ik het e-mail account van een ander url wat nog in mijn bezit is en niet via chello loopt, dan komt de bevestigingsmail wel binnen.
Kan dit te maken hebben met eventuele virusscanners en/of spamfilters geïnstalleerd bij Chello?
Graag jullie aandacht, daar ik het e-mailadres wat ik nu gebruik maar tijdelijk kan gebruiken.
Succes Adri
Davkebelgium
%Europe/Berlin %563 %2005, 14:31
Na aanmelden komt de activeringsmail niet binnen op mijn Chelloaccounts.
Ik heb verschillende e-mail accounts bij Chello (pop3) en heb deze allemaal uitgeprobeerd.
Bij geen van allen kreeg ik de bevestigingsmail van jullie binnen.
Gebruik ik het e-mail account van een ander url wat nog in mijn bezit is en niet via chello loopt, dan komt de bevestigingsmail wel binnen.
Kan dit te maken hebben met eventuele virusscanners en/of spamfilters geïnstalleerd bij Chello?
Graag jullie aandacht, daar ik het e-mailadres wat ik nu gebruik maar tijdelijk kan gebruiken.
Succes Adri
Ik heb het probleem dat als ik de mail ontvangde en me activeerde ik nog altijd geen toegang heb tot de Tutorial pagina, fla pagina enz...! Met beperkte rechten zegt men!! Hoe los ik dit op? Blijkbaar staat flashfocus er nog niet helemaal!!
MAKR
%Europe/Berlin %571 %2005, 14:43
Ik heb het probleem dat als ik de mail ontvangde en me activeerde ik nog altijd geen toegang heb tot de Tutorial pagina, fla pagina enz...! Met beperkte rechten zegt men!! Hoe los ik dit op? Blijkbaar staat flashfocus er nog niet helemaal!!
dit is maar tijdelijk. na een paar minuten doet je hele acount het.
Roenes
%Europe/Berlin %600 %2005, 15:25
Adje, ik had hetzelfde dat de mail niet aankwam op bepaalde adressen. Dit kan met filters te maken hebben maar in mijn geval niet, want er draait geen filter. Hoe dit is op te lossen weet ik niet maar tot die tijd gewoon hier rondhangen op een ander mailadres als je gewoonlijke :)
Adje
%Europe/Berlin %676 %2005, 17:14
Ik ben er inmiddels ook achter dat het niets te maken heeft met filters, maar weet ook
(nog) niet wat wel de oorzaak is. :confused:
seba
%Europe/Berlin %780 %2005, 19:44
kan het niet zijn dat ze bijvoorbeeld 1 keer peer uur ofzo de emails versturen, om wat vertraging op de site te besparen
Adje
%Europe/Berlin %881 %2005, 22:08
kan het niet zijn dat ze bijvoorbeeld 1 keer peer uur ofzo de emails versturen, om wat vertraging op de site te besparen
Nee de e-mail wordt direct naar je verzonden, maar dit werkt niet naar elk e-mail adres.
Dus nadat ik mij had aangemeld kon ik mijn aanmelding niet activeren want dat doe je door
op een link te klikken. Op de site staat wel dat je lid bent en je naam komt ook voor in de lijsten, maar je kan verder niets doen. Nadat ik mijn e-mail adres had gewijzigd kreeg ik wel direct de mail binnen.
Roenes
%Europe/Berlin %998 %2005, 00:57
Nee de e-mail wordt direct naar je verzonden, maar dit werkt niet naar elk e-mail adres.
Dus nadat ik mij had aangemeld kon ik mijn aanmelding niet activeren want dat doe je door
op een link te klikken. Op de site staat wel dat je lid bent en je naam komt ook voor in de lijsten, maar je kan verder niets doen. Nadat ik mijn e-mail adres had gewijzigd kreeg ik wel direct de mail binnen.Jepz, same here. Het heeft echt met het emailadres an sich te maken volgens mij.
Beetje vreemd probleem iig :)
Adje
%Europe/Berlin %635 %2005, 16:14
Ik heb het probleem voor mij zelf inmiddels opgelost. Kijk hier (http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=120) voor uitleg.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.