PDA

Volledige versie bekijken : php login script inbouwen in site

bkersten
%Europe/Berlin %786 %2006, 19:52
Hoi,

Ik heb een php login script. En nu wil ik de pagina waarmee je inlogt, inbouwen in mijn huidige website. Hoe kan ik dit doen want ik heb geprobeerd de php code te kopieren en dan te plakken in mijn huidige website. Dit gaat wel, maar bij het testen geeft die dan allemaal foutmeldingen.
Dus mijn vraag: Hoe kan ik de pagina waarmee je inlogt (PHP ) inbouwen in mijn huidige site? Dus dat je vanaf de beginpagina van mijn huidige site, meteen username en password kunt invoeren.

B.v.d.
M.v.g. Bram Kersten

Ps. Maakt het wat uit of mijn huidige site in PHP of in HTML is gemaakt?

Aiko
%Europe/Berlin %809 %2006, 20:26
Domme vraag wellicht, maar heb je de website dan wel (lokaal) draaiend op een server met php?

bkersten
%Europe/Berlin %816 %2006, 20:36
ja heb ik.

het inloggen enz. werkt allemaal perfect, maar nu wil ik het login script inbouwen in mijn bestaande website. Dus dat je vanuit de beginpagina van mijn website, meteen kunt inloggen.

josko
%Europe/Berlin %389 %2006, 10:21
Als je ingelogd bent door middel van sessies, gebruik je een doorlopende controle op iedere pagina van de gegevens. maak een bestandje, bijv ingelogd.php,
die het controleerd. Via variablen of een andere methode kn je daarna bepalen of de gebruiker is ingelog.
en verder, hoe je dit gebruikt? www.php.net/include :p