Volledige versie bekijken : Mijn Eerste Flashsite
Count Carstein
%Europe/Berlin %565 %2005, 14:34
Ik ben naar eigen zeggen een flash newbie.
Ik heb slechts 2 weken geleden een boekje over flash gekocht en ben inmiddels een half jaar bezig in swift 3D.
En zie hier!!! Het produckt van mijn zwoegen..Mijn eerste flashsite.
www.Model-Art.nl (http://www.model-art.nl)
Wees niet te hard voor me....ik weet dat hij niet zo mooi is als die van jullie.
Graag heb ik wel wat tip truck...foutmeldingen en zo.
Alvast bedankt.
Count Carstein.
Vinc
%Europe/Berlin %571 %2005, 14:43
Wauw, zeker voor een eerste site is ie vet! :) Ik ben nog niet zo ver iig :P
Het cartoony 3d gedoe geeft een leuk effect, maar het geheel zou wat soepeler kunnen lopen (meer fps)
Ik zie soms wel een foutje bij de tekst, dan heb je het font niet mee ge-embed :)
Count Carstein
%Europe/Berlin %718 %2005, 18:14
Dank je ...doet me veel. :cool:
Wat de fps betreft......ik ben bang dat dat per computer verschillend ligt..
Mijn site vereist nogal veel van een pc en dat veroorzaakt op veel pc's nogal wat stotters.. :D ...tenminste dat denk ik. (bij mijn ouders heeft hij ook heel veel moeite.)
Ik weet niet hoe je fonts in flash embedden...(wist niet eens dat het moest)
KAN JE MIJ DAT UITLEGGEN??
Bedankt voor je post
Count Cartstein
moeke
%Europe/Berlin %753 %2005, 19:05
Bij mij gaat hij met 0.5 frame per seconden LOL
Count Carstein
%Europe/Berlin %785 %2005, 19:50
Wil je proberen de quality op low te zetten???
Baal wel een beetje....denk dat ik mijn robot opnieuw moet maken!!
Count Carstein
%Europe/Berlin %792 %2005, 20:01
Wil je proberen de quality op low te zetten???
Baal wel een beetje....denk dat ik mijn robot opnieuw moet maken!!
Chocobo
%Europe/Berlin %900 %2005, 22:37
Dat embedden is heel simpel, als je je tekstveld hebt dan druk je gewoon op het knopje 'Character...' dat ergens bij de properties van je tekstveld staat. Je krijgt dan een schermpje en dan moet je de juiste letter embedden, je komt er wel uit :P. Dit embedden hoeft overigens alleen bij Dynamic en Input fields. En alleen als je er maskers overheen plaatst of als je het roteerd o.i.d. (Ik kan het fout hebben hoor, weet het niet zeker, maar dat is in ieder geval wel hoe je de tekst embed).
EDIT:
Leuke site trouwes, die robot in het midden vind ik best wel geinig ^_^
Ik kwam er alleen niet zo snel uit dat je op dat knopje moest drukken, misschien omdathij zo links in het hoekje zit :P
Count Carstein
%Europe/Berlin %291 %2005, 07:59
Ik zit met een antieke versie van flash te werken. In mijn character screen heb ik geen knop voor embed font.
Echter heb ik over het probleem wat info gezocht en kwam op het volgende.
Flash 5 embed zijn fonts automatisch in flash.....ECHTER kan hij niet alle font embedden.
Als jullie me dan kunnen vertellen waar op de pagina de fout zit hoef ik daarna alleen de font te wijzigen.
BEDANKT
Laiverd
%Europe/Berlin %978 %2005, 00:28
Window > panels > text options
Gewoon dus even iets verder kijken ;) En ik heb echt nog nooit gehoord dat Flash 5 automatisch fonts embed (behalve dan in een static textfield, maar da's nu nog steeds zo. Wat dat betreft is er echts niets veranderd.
Count Carstein
%Europe/Berlin %241 %2005, 06:47
Thanks. i needed that.
Anyway.......ik ben opnieuw begonnen ....mijn site vraag veel te veel van de computers die ze bezoeken.
check me voortgang.
http://www.model-art.nl/Movie1.html
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.