Volledige versie bekijken : Verandert naar studentennummer
dunno4370
%Europe/Berlin %830 %2006, 20:56
Opzich heeft dit niks met flash temaken maar toch... Over een paardagen loopt mijn trial version af. En ik heb nog niet genoeg geld om het te kopen. Nu wil ik tot die tijd wel een website programma hebben natuurlijk. Mijn vraag is: is frontpage een goede "tool" voor HTML websites?
Bijvoorbaad dank. KIJK NAAR HET ONDERSTE BERICHT VOOR MIJN LAATSTE VRAAG!!!!
w00
%Europe/Berlin %843 %2006, 21:15
Ik zou zeggen nee, je server, of de server waar jeje html files wilt publiceren heeft dan de frontpage extensie's nodig, die eens in de zoveeltijd crashen. Die moet de provider dan weer resetten.
Als je gewoon html pagina's wilt maken zijn er zat andere programma's. Waar je nog de meeste vrijheid in hebt is Dreamweaver. Misschien dat je dat wat vind..?
mech7
%Europe/Berlin %996 %2006, 00:55
Probeer eens gratis apps zoals html kit of nvu
keuken
%Europe/Berlin %351 %2006, 09:25
Ik kan frontpage ten sterkste afraden. Dan nog beter in word (bij wijze van spreken).
Slechte code, gerommel met extensies...
Persoonlijk ben ik een grote voorstander van dreamweaver, en terecht toch wel.
dunno4370
%Europe/Berlin %470 %2006, 12:17
Oké.
Het enige probleem van dreamweaver is ( 'k dacht er zelf ook al aan ) dat het zo duur is ( 475 ofso ), als het nou 200 was dan kocht ik hem wel...
dunno4370
%Europe/Berlin %491 %2006, 12:48
Weet iemand dan toevallig waar je dreamweaver 8 voor een andere prijs kan kopen?
theFlashWizard
%Europe/Berlin %768 %2006, 19:26
heel mischien heb je wat aan deze site:
http://www.surfspot.nl/
Ik heb studio 8 voor 20 euro kunnen kopen ;)
mech7
%Europe/Berlin %775 %2006, 19:36
Surfspot is echt zo brak als wat.. :p
Macromedia Dreamweaver 8 UK
Platform: MS Windows/Apple Mac
Medium: CD € 157,50
Macromedia Studio 8 UK
Platform: MS Windows/Apple Mac
Medium: CD € 17,50
Niet te geloven :S
dunno4370
%Europe/Berlin %486 %2006, 12:41
Grrr... ik haat vaders. Volgens hem zit die site vol virussen =[!!!!!!1
mech7
%Europe/Berlin %515 %2006, 13:21
lol nee man.. dit is site speciaal voor studenten waar je software kan kopen. Geen virussen lol weet niet wat voor scanner je heb geinstalleerd ^_^
Maarja denk ook niet dat je met 11 jaar al studeert :P
dunno4370
%Europe/Berlin %703 %2006, 17:53
hehe... er staat ook een knop voor "basisschoolieren"( ben natuurlijk wel gaan kijken vaders...). Ohw ja en die scanner.. al die rommel van MCAfee...
dunno4370
%Europe/Berlin %708 %2006, 18:00
o ik haat dit! Ik moet accepteren dat de opgegeven inormatie gecontroleerd mag worden door de school eenmalig te benaderen ! **** ( lees: eerste stereetje F tweede stereetje
U derde sterretje C vierde sterretje K).
Laiverd
%Europe/Berlin %731 %2006, 18:32
Ja, zo werkt dat met een educational license. Die mag je alleen binnen de context van een opleiding gebruiken en is NIET bedoeld voor een willekeurig iemand die Flash wil leren.
John
dunno4370
%Europe/Berlin %740 %2006, 18:45
Ohw ja... Trouwens betekent Studio 8 Student & Teacher Edition de studenten versie?
dunno4370
%Europe/Berlin %757 %2006, 19:11
Moet je bij die studenten versie ook echt je studentennummer invoeren?
Laiverd
%Europe/Berlin %768 %2006, 19:26
dunno, kappen met dat gezeur en al die crossposts. Bel ze anders gewoon even wil je?!
dunno4370
%Europe/Berlin %775 %2006, 19:36
Wat ik wil gewoon liever even iets van het product afweten als ik iets aanschaf!! Als ik het niet met crossposts doe krijg ik geen antwoord!
Laiverd
%Europe/Berlin %780 %2006, 19:43
Precies, dan ga je dus naar de website waar je het product kunt kopen, en als je daar je informatie niet vindt, dan bel of mail je ze. Crossposten is een irritante en asociale gewoonte omdat je mensen mogelijk een vraag stelt die allang is beantwoord, en ze daarmee dus voor jan doedel hun tijd in jouw vraag steken.
Dit forum is er voor mensen die problemen/vragen hebben met betrekking tot webdesign/flash, maar je bent er op dit moment echt een potje van aan het maken. Doe zelf eens wat meer moeite.
En als je geen antwoorden krijgt, helpt het niet om je vraag 10x te stellen (het wordt dan echt zeuren als een klein kind). Misschien moet je eens nadenken over de echte reden waarom je niet het antwoord krijgt dat je wilt.
John
dunno4370
%Europe/Berlin %783 %2006, 19:48
ik bén toch ook een klein kind...
Enne sorry voor het crossposten zal het niet meer doen.
Owh ja, ik geloof dat het kopen van Studio 8 toch echt wel betrekking heeft tot webdesign/flash...
w00
%Europe/Berlin %829 %2006, 20:54
Precies, dan ga je dus naar de website waar je het product kunt kopen, en als je daar je informatie niet vindt, dan bel of mail je ze. Crossposten is een irritante en asociale gewoonte omdat je mensen mogelijk een vraag stelt die allang is beantwoord, en ze daarmee dus voor jan doedel hun tijd in jouw vraag steken.
Dit forum is er voor mensen die problemen/vragen hebben met betrekking tot webdesign/flash, maar je bent er op dit moment echt een potje van aan het maken. Doe zelf eens wat meer moeite.
En als je geen antwoorden krijgt, helpt het niet om je vraag 10x te stellen (het wordt dan echt zeuren als een klein kind). Misschien moet je eens nadenken over de echte reden waarom je niet het antwoord krijgt dat je wilt.
John
Dit klinkt misschien dom, maar als je het zo'n probleem vind om steeds te posten op iets dat allang is beantwoord kan je ook gewoon niet reageren.
Ik weet niet of je al zo ver bent dat je dat ook zelf kan bedenken, maar misschien handig om eens toe te passen op situaties zoals dit.
behived
%Europe/Berlin %299 %2006, 08:11
Dit klinkt misschien dom, maar als je het zo'n probleem vind om steeds te posten op iets dat allang is beantwoord kan je ook gewoon niet reageren.
Ik weet niet of je al zo ver bent dat je dat ook zelf kan bedenken, maar misschien handig om eens toe te passen op situaties zoals dit.
Hij bedoelt wel om iets te beantwoorden dat al in een ander topic is opgelost (een topic dat door dezelfde persoon is gestart). Ik vind je laatste opmerking ook wel grof...
zie ook deze topic + hij verandert de titels, zodat het nog onoverzichtelijker wordt
http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=15352
Laiverd
%Europe/Berlin %308 %2006, 08:24
@behived tnx for clarifying ;)
Jordy
%Europe/Berlin %310 %2006, 08:26
Je kan geen studenten licentie kopen, simpelweg omdat je niet studeert. Dus aub geen vragen meer hierover omdat het gewoon een feit is dat je het niet mag kopen. Adobe (voorheen Macromedia) gaat geen rekening houden met 11jarige (met alle respect) die serieus bezig zijn met hun software.
dunno4370
%Europe/Berlin %508 %2006, 13:11
oh...
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.