Volledige versie bekijken : tekst in buttons veranderen
heinz
%Europe/Berlin %480 %2006, 12:32
hoi,
Ik heb een vraagje, ik heb ergens een template gedownload,
alleen het probleem is dat er verkeerde woorden staan in de buttons en dat zijn
dat zijn gif bestanden...Weet iemand misschien hoe ik die kan veranderen??
Dennis
mknol
%Europe/Berlin %507 %2006, 13:11
Als het goed is heb je er ook een Photoshop-bestand bij gekregen (.psd) en de lettertypes. Daarmee moet je een nieuwe button kunnen opsnijden. Anders zou je moeten zoeken naar het font en de button proberen na te maken.
heinz
%Europe/Berlin %587 %2006, 15:06
Als het goed is heb je er ook een Photoshop-bestand bij gekregen (.psd) en de lettertypes. Daarmee moet je een nieuwe button kunnen opsnijden. Anders zou je moeten zoeken naar het font en de button proberen na te maken.
Dank je wel voor je reactie :)
Ik heb er helaas geen photoshop bestand bij gekregen.
Ik kreeg er alleen een map met jpg/gif bestandjes, css bestand en html document bij gekregen.
Maar je moet dus photoshop gebruiken om het proberen na te maken?
mknol
%Europe/Berlin %617 %2006, 15:48
Dank je wel voor je reactie :)
Ik heb er helaas geen photoshop bestand bij gekregen.
Ik kreeg er alleen een map met jpg/gif bestandjes, css bestand en html document bij gekregen.
Maar je moet dus photoshop gebruiken om het proberen na te maken?
Waar heb je de templates vandaan? Je kan het proberen in paint of photoshop of gimp of paintshop pro of een ander programma na te maken.
heinz
%Europe/Berlin %877 %2006, 22:03
Waar heb je de templates vandaan? Je kan het proberen in paint of photoshop of gimp of paintshop pro of een ander programma na te maken.
Ik heb m van emule. :D
De paint die ik heb, was er een beetje te onnauwkeurig voor, daarom ben ik nu een photoshop aan het downloaden.
bedankt voor je hulp.
mknol
%Europe/Berlin %971 %2006, 00:19
Ik heb m van emule. :D
De paint die ik heb, was er een beetje te onnauwkeurig voor, daarom ben ik nu een photoshop aan het downloaden.
bedankt voor je hulp.
Ok, dit doe je vast niet voor een betaalde opdracht/bedrijf P)
Succes ermee.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.