PDA

Volledige versie bekijken : ik krijg er diar** van

megakiek
%Europe/Berlin %371 %2005, 09:54
dit slaat toch wel alles vrees ik.
even schetsen.
om het voor mij later makkelijker te maken heb ik een verschrikeklijke constructie gemaakt :I
ik werk met een schuivende movie. die movie wordt ingeladen in de "ROOT" movie
dat werkt allemaal.
nu in die schuivende movie laad ik andere movietjes in dit leek mij makkelijkst.

DUS SAMENGEVAT
ik heb drie movies op drie niveaus.
van boven naar onder DE ROOT >>>>DE Schuiver>>>>De kleintjes (die "in de schuiver passen")

en nu begint het zo een beetje
Bij de kleintjes. fototje, Tekst om het even static of dynamic,noem maar op variabel inladen of niet met xml allemaal geen probleem, in preview alles in orde

In de schuiver. alles perfect de kleintjes worden weergegeven zoals het hoort

MAAR IN DE ROOT..... ALLES OM ZEEP
de foto geen probleem ....maar de teksten niks meer he
het enige dat ik kan doen om die teksten nog te zien is gebruik maken van een static tekstveld,
opgelet ik mag dan wel niet aanvinken dat ik de device font wil gebruiken of zo
ofwel kan ik met de keuze werken om als input tekst te herkennen.....

dat is toch wel raar he????
kwam iemand dit al eens tegen ???
of kan iemand mij zeggen hoe ik dit kan oplossen???????????

Fl4sh3r
%Europe/Berlin %417 %2005, 11:01
Heb je misschien wat AS of een .fla voor ons?

Laiverd
%Europe/Berlin %446 %2005, 11:42
Als tekst spontaan verdwijnt dan betekent dat dat je je tekst roteert, schaalt of masked zonder dat je de fonts hebt geembed. Dat zou ook verklaren waarom e.e.a. in een static textfield wel werkt. Ik zou er de handleiding over het gebruik van fonts nog even op na slaan. En misschien kun je in het vervolg een wat meer beschrijvende onderwerpstitel gebruiken; ten eerste interesseert het niemand waar je diarree van krijgt, maar vooral is het dat op deze manier een thread voor toekomstige gebruikers niet meer te vinden is.

John

Roenes
%Europe/Berlin %447 %2005, 11:44
Volgens mij is het een kwestie van je font embedden en je kunt gewoon gebruik maken van je teksten. :)

En kun je de topictitel even wijzigen naar iets wat aangeeft waar de topic over gaat? :)

//Edit
En laiverd was me net voor ;)