PDA

Volledige versie bekijken : flash mx (2004) teken probleem

gc_soad_bartjuh
%Europe/Berlin %642 %2006, 16:25
hoi

ik werk nu een tijdje met flash mx (2004)(allebei) en toen ging alles met het tekenen goed. :S
maar als ik nu teken of een rondje maak of wat dan ook werkt het niet. :(
als ik iets teken zie ik het totdat ik de muisknop loslaat en dan is het weg.
brushen doet hij al helemaal niet meer.
heeft iemand eerder dit probleem gehad of weet iemand hoe je dit moet oplossen?

alvast erg bedankt ;)

bart

didgsound
%Europe/Berlin %687 %2006, 17:29
Je lijn kleur is toch niet toevallig hetzelfde als je achtergrond?

gc_soad_bartjuh
%Europe/Berlin %736 %2006, 18:40
ja dat was het dus :S
ik ben echt een dombo [:o)]
sorry voor dit topic dan :P

alsnog bedankt

gc_soad_bartjuh
%Europe/Berlin %893 %2006, 22:26
nu dit topic toch niet meer gebruikt wordt en ik geen zin heb om een nieuw topic te openen voor deze vraag stel ik hem maar hier:p
ik zat voor de gein een flashfocus logo te maken met hyperlink erin daarvoor gebruikte ik dit actionscriptje

button.onRelease = function() {
getURL("http://www.flashfocus.nl","_blank");
}

maar het probleem is dat hij de site niet laad flash zelf zecht dat er geen probleem in het script zit maar wat is het probleem dan.
ik hoop dat het aan een instelling ligt want anders kan ik mijn online portofolio niet afmaken(dit was er een test voor) :S

misschien is het wel een domme vraag maar wat is het probleem nou?

edit:ik heb een bestand erbijgevoegd maar het .fla bestrand kreeg ik niet gezipt

Ruben!
%Europe/Berlin %897 %2006, 22:32
als ik je swf'je open, zie ik geen enkel swf bestand, slechts een lege pagina met zown vierkantje-rondje-driehoekje in een rechthoekje plaatje (van een paar pixels groot) dat je de afbeelding niet kan zien...:S miss ff met je publish settings klooien? [ctrl+SHIFT+F12]

gc_soad_bartjuh
%Europe/Berlin %908 %2006, 22:48
ik kan daar niks fout zien en als ik dan op publsih druk krijg ik dit(misschien hoort het wel zo en snap ik er geen flikker van)
Symbol=Symbol 2, Layer=Layer 1, Frame=1: Line 1: Statement must appear within on handler
button.onRelease = function() {

Flashgirl
%Europe/Berlin %988 %2006, 00:43
nu dit topic toch niet meer gebruikt wordt en ik geen zin heb om een nieuw topic te openen voor deze vraag stel ik hem maar hier:p

Zo werkt het hier niet. Voor nieuwe vragen maak je gewoon netjes een nieuw topic aan, het is echt geen moeite. Bovendien let je goed op in welk forum je je vraag plaatst. Dit is een ActionScript vraag, die hoort dus niet thuis in animatie en design! Dit is echt het toppunt van luiheid. Om geholpen te worden zul je zelf ook je best moeten doen.

Deze topic wordt gesloten.