Volledige versie bekijken : ik snap er helemaal niks van.
dunno4370
%Europe/Berlin %725 %2006, 18:25
Actionscript. Een mooie code, maar ik snap er dus helemaal niks van. Die AS code wel maar, hoe in te voegen. Ik selecteer het keyframe, druk of F9 voeg de code in, en doe het AS panel weer weg. Er komt wel zo'n mooi a tje boven het keyframe tye staan maar de code doet het niet. PLz help me, im :S
tha beaver
%Europe/Berlin %727 %2006, 18:27
iets te weinig info gok ik zo post de code is wat wil je doen....
Zo gaat niemand je helpen
marcvz
%Europe/Berlin %727 %2006, 18:27
Hier kunnen we niets mee.
Zorg voortaan eerst eens voor een fatsoenlijke topic naam.
En heb je alle tuts uit het lijstje al gedaan, want dan had je het vast wel begrepen.
Maar goed, laat je code eens zien en vertel er ook even bij wat je precies wilt bereiken.
Dauntless
%Europe/Berlin %778 %2006, 19:41
dunno4370, je AS zal enkel uitgevoerd worden als de playhead voorbij de frame met het 'a'-tje komt. Stel dus dat dat 'a'-tje in frame 2 staat en op frame 1 heb je ook een 'a'-tje (stop();) dan zal hij niet tot op het tweede frame komen en het script uitvoeren.
De kans is ook groot dat er een fout in zat (in je AS). Post het daarom even hier. Normaal geeft flash een foutmelding als je iets misdoet. Open daarom je Output panel (shift + f2) en let op of er niets in komt wanneer je je movie compiled (ctrl + enter). Als er wel een error message komt, geef die dan ook even aan ons :).
AS kan ook 'fout' zijn, zonder dat Flash een fout geeft. De syntax is in die gevallen wel juist, maar je gebruikt bv variabelen die niet bestaan.
Conclusie: post het AS ;).
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.