Volledige versie bekijken : Intro laten afspelen en dan direct doorverwijzen naar de site
Nicsan
%Europe/Berlin %723 %2006, 18:21
Hallo.
Ik heb een introtje gemaakt in flash nu zou ik graag willen dat hij , nadat hij gedaan is , onmiddelijk doorgaat naar mijn pagina (in HTML).
Hoe kan ik dit doen?
Erwinzzz
%Europe/Berlin %735 %2006, 18:39
in het laatste frame zetten:
getURL("pagina.html", "_this");
Nicsan
%Europe/Berlin %822 %2006, 20:44
Jammergenoeg gaat dit niet.
Edit :
Screen op :
http://img289.imageshack.us/img289/6459/flash4or.jpg
Erwinzzz
%Europe/Berlin %839 %2006, 21:08
post anders ff je fla ofzo
bokkie
%Europe/Berlin %850 %2006, 21:24
heb je um wel op de frame gezet van hij zou echt moeten werken....
Nicsan
%Europe/Berlin %851 %2006, 21:25
Srr :
http://rapidshare.de/files/19957336/preloader.fla.html
Erwinzzz
%Europe/Berlin %856 %2006, 21:33
Sorry maar ik weet niet waar jij al je script verstopt, maar probeer gewoon alles op je frames te houden ik kan echt niets terug vinden. Heel onoverzichtelijk, als je dat veranderd kan ik je miss helpen.. maar zo kan ik door de bomen het bos niet meer zien
Stijn DW
%Europe/Berlin %859 %2006, 21:38
ik snap niet wat er moet gebeuren
als je in Scene 2 komt moet naar een andere pagina gaan of zo ?
Nicsan
%Europe/Berlin %917 %2006, 23:01
Het gaat hem nu gewoon dat ik de links niet kan zien.
Zie screen ^^hierboven.
victorious_e
%Europe/Berlin %502 %2006, 13:04
komt door je fontje denk ik.. als ik gewoon arial gebruik op je knoppen dan werkt het wel.. fonts embedden kan wel maar is wel gedoe.. moet je even googlen
dave.tijdink
%Europe/Berlin %754 %2006, 19:06
Ik had dit ook gebruikt,
Bij mij opent hij dan een nieuw venster ik wil dat hij de site in hetzelfde venster opent.
Hoe moet dat dan
WickedMind
%Europe/Berlin %984 %2006, 00:38
@dave:
In de code staat "_this" voor de locatie waarin het adres geladen moet worden.
_this betekend... verrassing "DIT VENSTER". De code zou in principe dus in je huidige venster moeten openen.
Als er een nieuw venster opent, is er grote kans dat er bij jou "_blank" staat.
Laiverd
%Europe/Berlin %344 %2006, 09:15
Het is echt niet te geloven ;)
in het laatste frame zetten:
getURL("pagina.html", "_this");
In de code staat "_this" voor de locatie waarin het adres geladen moet worden.
_this betekend... verrassing "DIT VENSTER". De code zou in principe dus in je huidige venster moeten openen.
Dat echt iedereen maar doorgaat op een fout die al in de eerste post staat. Natuurlijk verwijst "_this" niet naar het huidige venster. Integendeel: als je dat gebruikt zal juist een nieuw venster worden gemaakt met de naam "_this". Als je in het huidige venster wilt openen dan wordt het "_self" of "_top". De laatste vervangt dan de hele huidige content van een browservenster; de eerste vervangt a.h.w. het huidige 'frame'; als je geen frames gebruikt is "_self" hetzelfde als "_top".
[OT] Volgens mij ontstaat dit soort gepruts en beweringen voornamelijk omdat mensen denken dat de handleiding van Dreamweaver hetzelfde is als een handboek HTML. To end de dream: trace(kunnendreamweaveren != kunnenhtmlen); // OUTPUT: very true
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.