Volledige versie bekijken : Waarom moet ik 2x klikken op button eer het werkt?
eepeetje
%Europe/Berlin %918 %2006, 23:02
Hallo,
Ik zit met een probleempje. Ik heb een buttons gemaakt in flash. Als swfje op site gezet. Alles werkt bijna naar behoren. Ik heb gemerkt dat ik 2x moet klikken eer ik door word gestuurd naar de volgende pagina. Dit is toch niet handig. Wie weet raad?
Alvast bedankt,
Eepeetje
Helix
%Europe/Berlin %919 %2006, 23:04
mmm dat is idd raar .. heb je de button gelinkt in flash zelf ? doormiddel van actionscript ? Of link je de button vanuit html ?
eepeetje
%Europe/Berlin %922 %2006, 23:08
button gemaakt... bij Hit actionscript get URL
Icemar
%Europe/Berlin %922 %2006, 23:08
http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=13867
is het nu echt zo moeilijk om wat verder te kijken dit is topic nummer 20 denk ik maak aub een grote duidelijke mededeling hier van
eepeetje
%Europe/Berlin %928 %2006, 23:17
Hee Icemar, thanx. Sorry dat je hier zo geirriteerd van raakt. Dat was niet mijn bedoeling
moonwalker
%Europe/Berlin %936 %2006, 23:29
Is niet je fout eepeetje. Die vraag komt zo vaak langs dat Icemar een beetje zijn humeur begint te verliezen. ;)
In ieder geval vind ik dit iets voor de moderators of administrators. Om een sticky onderwerp erover te schrijven zodat het duidelijk blijft voor iedereen. Hopelijk doen ze dat.
mw
Icemar
%Europe/Berlin %940 %2006, 23:34
Is niet je fout eepeetje. Die vraag komt zo vaak langs dat Icemar een beetje zijn humeur begint te verliezen. ;)
In ieder geval vind ik dit iets voor de moderators of administrators. Om een sticky onderwerp erover te schrijven zodat het duidelijk blijft voor iedereen. Hopelijk doen ze dat.
mw
ben niet boos ook geen last van humuer :D :D
is gewoon zonde om dit te vragen als er gewoon 1 grote mededeling komt weet iedereen dit probleem en hoe ze het kunne oplossen .
zeker omdat deze vraag al zo vaak is geweest dus sorry voor mij reactie
moonwalker
%Europe/Berlin %942 %2006, 23:36
hehehehe...Ik begrijp je Icemar. Daarom hoop ik ook dat de admins er iets aan doen. Dan hoeven ze het niet meer te vragen. ;)
mw
marcvz
%Europe/Berlin %950 %2006, 23:49
Dat hoop je, maar mensen hebben sneller een vraag gepost als gezien dat er tutorials op een site staan...
Erg vervelend allemaal, ook het bestaan van een help functie in een bepaald pakket blijkt sommige mensen te verbazen :S
eepeetje
%Europe/Berlin %960 %2006, 00:02
Had zekers weten gesearched eer ik mijn vraag deponeerde. Ik kreeg niks bruikbaars, en bovendien was helemaal overtuigd dat ik een Blonde Actie had verricht :#
Anywayz no problem Icemar, maar houd er wel een beetje rekening mee dat newbies een beetje schrikken van zo'n reactie van jou. Zand erover en laat men er een GIGA TOPIC van maken waar niemand om heen kan. [^]
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.