PDA

Volledige versie bekijken : nieuw

hobby
%Europe/Berlin %810 %2006, 20:27
ik heb sinds gisteren een elektronica forum gestart iedereen is welcome en we zoeken ook nog 3 moderators 3 beheerders jij kan het worden zonder moeiten en het kost geen geld of poen dit is FREE gratis maar !! de forum moet nog wat opgebouwd worden iemand ideee'n

dit is mijn link

http://elektrotechniek.s1.bizhat.com/index.php?mforum=elektrotechniek

Finesky
%Europe/Berlin %830 %2006, 20:56
Het zou ook wel een beetje raar zijn als je moet betalen om Moderator te worden he;).
Ik snap een zin niet helemaal?;
we zoeken ook nog 3 moderators 3 beheerders
En tja ideeën, het is een PHP-BB forum, dan heb je niet zo veel mogelijkheden dacht ik,
maar daar weet ik verder niet zo veel van af:).

Maar zoals het nu is, is het moeilijk om tips o.i.d. te geven, er is nog bijna niets!?

En als laatste, waarom heb je deze site bij de cool site's gezet |) ?

Vinc
%Europe/Berlin %843 %2006, 21:14
Het is dat je 14 bent. :'D

marcvz
%Europe/Berlin %617 %2006, 15:49
Wat doet dit tussen de cool sites als ik vragen mag?

mknol
%Europe/Berlin %638 %2006, 16:19
Dit forum heeft geen berichten
uh cool..?

hobby
%Europe/Berlin %802 %2006, 20:15
uhm jongens nader in zien heb ik ruzie op website forum en nu ben ik verdrietig ik heb ADHD en lichte handycap en een stoornis ik zit op een school voor opvoetbare moeilijke kinderen die school zit in apeldoorn

hobby
%Europe/Berlin %803 %2006, 20:16
en ik ben hopelijk bij dat jullie misschien wel repsect hebben voor me hebben maar website forum niet die hebben mji ruw behandeld en ik denk dat ik mebay ook niet hier welkom ben net zoals websiet forum daar ben ik zoiezo niet welkom

marcvz
%Europe/Berlin %818 %2006, 20:38
Tjah, heel lullig voor je allemaal. Maar dat geeft je nog niet het recht om in een verkeerd topic te posten.
Buiten al die andere dingen die je al noemde, heb je volgens mij ook dyslectie.

MA2R
%Europe/Berlin %990 %2006, 00:45
Het is dat je 14 bent. :'D
15 inmiddels!

Ea.Z
%Europe/Berlin %993 %2006, 00:51
verplaatsen aub...
dit hoort hier echt niet thuis...

btw: ik heb er niets op tegen dat je last hebt van een paar mentale/fysische tekorten; zou mij evengoed kunnen overkomen, maar zoals boven al vermeld: daardoor krijg je niet meer (of minder) rechten en plichten;)

in het goede forum posten voortaan dus;)

Harmke
%Europe/Berlin %333 %2006, 09:00
Tjah, heel lullig voor je allemaal. Maar dat geeft je nog niet het recht om in een verkeerd topic te posten.
Buiten al die andere dingen die je al noemde, heb je volgens mij ook dyslectie.
Kom, kom mensen! Een foutje is menselijk ;)

De toon in jullie posts kan wel wat aardiger, zo maak je geen vriendjes :)

Erik Bos
%Europe/Berlin %400 %2006, 10:37
Dit gaat helemaal nergens over, maar je kunt wel bij mij in de praktijk.
[:o)]

Groetjes

marcvz
%Europe/Berlin %632 %2006, 16:10
Kom, kom mensen! Een foutje is menselijk ;)

De toon in jullie posts kan wel wat aardiger, zo maak je geen vriendjes :)

Mijn excuus meis, maar ik vind het zowiezo nogal vreemd dat eimand dergelijke persoonlijke kwesties op een forum gaat posten.
Een foutje maken is mensenlijk inderdaad, maar ipv dan 'sorry, ik had niet door dat dit de verkeerde plaats was' zeggen een zielig verhaaltje ophangen, vind ik beetje zwak.

En natuurlijk gun ik niemand hetgeen wat Hobby opsomde, maar dat veranderd niets aan de situatie.

Maar goed, zand erover, ik zal proberen wat minder bot te zijn, maar zijn hier de laatste tijd wel steeds meer zinloze posts op het forum, gewoon omdat mensen niet verder kijken als hun neus lang is.

En dit topic is helemaal niet de plaatst voor een dergelijke discussie, dus bij deze gelijk mijn excuus richting de admins, maar ik denk dat ik niet de enigste ben die met een dergelijk gevoel rondloopt.

Terror-web
%Europe/Berlin %652 %2006, 16:39
"enigste"? Naast een rot karakter, heb je volgens mij ook dyslectie.

Harmke
%Europe/Berlin %679 %2006, 17:17
Zucht... nou biedt hij z'n excuses aan en ga jij er nog een schepje bovenop doen :S
je verlaagt jezelf in principe tot hetzelfde niveau

Zijn jullie dit topic (http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=12382&highlight=verziekte+maatschappij) soms al weer vergeten?

Doe wat minder bot tegen elkaar, dan blijft het gezellig :)

Een foutje maken is mensenlijk inderdaad, maar ipv dan 'sorry, ik had niet door dat dit de verkeerde plaats was' zeggen een zielig verhaaltje ophangen, vind ik beetje zwak.
Ik zei ook niet dat het een goede reden was, ik wees jou (en de rest) er alleen maar op dat jullie het ook wat aardiger hadden kunnen zeggen (zoals EaZ en Finesky deden).

zowiezo
Dat schrijf je zo: sowieso ;)

Anyway... :)

Iemand een idee waar dit topic dan naartoe moet? Testcase hoort ie volgens mij ook niet thuis... :S

marcvz
%Europe/Berlin %685 %2006, 17:26
Volgens mij staat er weinig zinnigs in heel dit forum
Dus wat mij betreft kan hij helemaal weg. Anders koffie lounge misschien?

Dat schrijf je zo: sowieso

Nooit geweten, thanks!

(alhoewel een tikfoutje iets anders is, als moeilijk leesbare slecht opgebouwde zinnen waar geen leestekens in gebruikt worden net zoals deze)

"enigste" is normaal nederlands.
En mijn karakter, tjah, daar mag je best je eigen mening over hebben hoor.

Maar goed, laten we het hier bij laten jonges en dit topic ergens neerzetten waar het langzaam weg zakt in de kelderen van flashfocus.

FantasTies
%Europe/Berlin %685 %2006, 17:27
Algemene vragen?
Daar staat, vragen die nergens anders passen kan je hier stellen :D of anders de KL!

WernerL
%Europe/Berlin %703 %2006, 17:52
Ik wil nie eens op een phpBB forum geregistreerd zijn, laat staan een phpBB forum die niet eens geskint is... :D En al helemaal geen moderator.. :P