PDA

Volledige versie bekijken : loadvars - sandbox - problemen

ocdaan
%Europe/Berlin %637 %2006, 16:17
Hoi allemaal,

Zoals de titel al aangeeft, mijn LoadVars (aanroepen ASP pagina) werkt niet naar behoren.

In de flash-ontwikkel omgeveving werkt het prima, als ik publish en de lokale html pagina draai is er ook nog niets aan de hand, maar zodra ik dat op een externe server gooi is het over. De flash movie draaid dus op een andere server als waar ik de ASP pagina probeer op te roepen.

Ik dacht in eerste instantie dit op te lossen dmv: <param name="allowScriptAccess" value="always" /> Maar dit bied geen oplossing.

Nu zit ik naar een 51 paginas tellend document te staren over sanbox security waar ik geen wijs uit word... waar hebben ze het in hemelsnaam over .... ? :X hahaha :D het word er iig niet leuker op.....

iemand een idee?

//edit, deze had ik ook al in de code gezet:

System.security.allowDomain("http://www.fan.tv");

Dauntless
%Europe/Berlin %652 %2006, 16:39
Je zal op de server van de .asp pagina een crossDomainPolicy xml moeten zetten, denk ik.
Meer info: http://www.kirupa.com/web/xml/XMLspecificIssues4.htm

ocdaan
%Europe/Berlin %656 %2006, 16:45
ohhhw kijk, ik las er idd al wat over maar begreep niet wat de bedoeling daar van was.... thanx, ik ga ff kijken.

//edit, die work-around is geen oplossing, dan zou je een loader movie moeten introduceren die je dan van dezelfde server haalt als ook de ASP pagina staat zodat de sandbox hetzelfde is..... het is geen optie om alle players om te bouwen, zou echt te belachelijk zijn!

Maargoed, we zoeken wel verder totdat de oplossing is gevonden :)

Dauntless
%Europe/Berlin %787 %2006, 19:54
Je moet toch niets aan je swf veranderen? Je moet simpelweg een .xml file op de root van de server waar de .asp pagina op staat zetten.

Sprize
%Europe/Berlin %533 %2006, 13:47
Ik zit ook met een loadvars probleem:

De server betreft een W2K3 server met IIS 6.0 en daar heb ik een flash applicatie op draaien. Deze maakt gebruik van oa "loadVariables en XML.load" om via een .NET webservice A-synchroon data in te laden.
De verantwoordelijke dll's heb ik toegevoegd aan de Web Server Extensions en ".flv" heb ik toegevoegd aan de MIME-types om te streamen.
Verder draaien de ".SWF" en de ".ashx" op hetzelfde domain maar voor de zekerheid heb ik er nog een "crossdomain.xml" toegevoegd. Wel draaien ze in 2 verschillende Virtual Directories.

Wie kan me helpen?